WELL BEING ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Δείτε τους τρόπους διαχείρισης θυμού και διατήρησης της ηρεμίας σε δύσκολες καταστάσεις


24 Αυγούστου 2020

Δείτε τους τρόπους διαχείρισης θυμού και διατήρησης της ηρεμίας σε δύσκολες καταστάσεις

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να ελέγχετε τα συναισθήματά σας. Μια αγενής συμπεριφορά από ένα συνάδελφό σας μπορεί να κάνει τις φλέβες στο μέτωπο σας να πεταχτούν. Προτού όμως θυμώσετε και χαλάσετε την ημέρα σας, μάθετε πώς να διαχειρίζεστε το θυμό σας και να παραμένετε ήρεμοι στις δύσκολες καταστάσεις.

Αρχίστε να ακούτε πραγματικά τους άλλους 

Εάν μάθετε να επικοινωνείτε και να ακούτε αυτό που οι γύρω σας έχουν να σας πουν, ίσως μπορέσετε να οικοδομήσετε καλύτερα τις σχέσεις. Και εκεί που άλλος σας εκνεύριζε με το παραμικρό, ενδέχεται να αρχίσετε αν όχι να τον συμπαθείτε, τουλάχιστον να τον ανέχεστε.

Πάρτε βαθιές ανάσες

Είτε το πιστεύετε είτε όχι, οι βαθιές ανάσες βοηθάνε να χαλαρώσετε. Όταν νιώθετε τον εαυτό σας αναστατωμένο, επικεντρωθείτε στην αναπνοή σας. Αρχίστε να αναπνέετε βαθιά από το διάφραγμα και σκεφτείτε κάτι θετικό. Αυτή η τεχνική θα σας βοηθήσει να ηρεμήσετε και θα μειώσει τα συναισθήματα θυμού. Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι τα έχετε όλα υπό έλεγχο.

Βρείτε μια διέξοδο

Όταν νιώθετε οργή εστιάζεστε σε όλα όσα σας αναστατώνουν και έτσι η κατάσταση γίνεται χειρότερη. Αν όμως βρείτε μια διέξοδο, όπως να κάνετε μια βόλτα, ο θυμός θα ξεθυμάνει πολύ πιο εύκολα. Έτσι κάθε φορά που θέλετε να ηρεμήσετε πηγαίνετε για τρέξιμο, γιόγκα, διαβάστε ένα βιβλίο ή απλά βγείτε έξω να περπατήσετε. Για να βρείτε λύση στα προβλήματα, θα πρέπει πρώτα να καθαρίσετε το μυαλό σας.

Μάθετε να συγχωρείτε

Η συγχώρεση απαιτεί μεγάλη προσπάθεια, παρόλα αυτά κάποιες φορές είναι ευεργετική. Επιλέγοντας να συγχωρήσετε αφήνετε πίσω όλα τα αρνητικά που σας βασανίζουν και δεν νιώθετε θυμό ή πόνο. Η συγχώρεση πολλές φορές μας βοηθάει να προχωρήσουμε μπροστά και να νιώσουμε ελεύθεροι.
 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα