Η διατροφική αξία των καρυδιών

Πέμπτη 26 Σεπτέμβριος 2013
ba2926852a3911d6c1b11b1b043ff872-k.jpg

Ρίχνουν ακόμα και τη χοληστερίνη!

Τα καρύδια είναι πλούσια σε φαινολικά οξέα, τανίνες και φλαβονοειδή, κάτι που τα κατατάσσει στις πιο θρεπτικές τροφές- που διαθέτουν παράλληλα και θεραπευτικές ιδιότητες- και ειδικά όταν καταναλώνονται μαζί με την εσωτερική φλούδα στην οποία βρίσκεται το 90% των οξέων που περιέχουν. Μερικά στοιχεία που ίσως δεν γνωρίζετε:

  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και η μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Ε που περιέχουν είναι ιδιαίτερα ευεργετική για το καρδιαγγειακό σύστημα, προφυλάσσοντας την καρδιά από πολλά προβλήματα και δυσλειτουργίες.
  • Το καρυδέλαιο συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της χοληστερίνης αφού βελτιώνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων, ειδικά με την κατανάλωση ολόκληρων καρυδιών μετά από ένα γεύμα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.