Tips διατροφής για όσους κάνουν καθιστική δουλειά

Τρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014

Όσοι εργάζεστε σε γραφείο και ειδικά εάν χρησιμοποιείτε υπολογιστές, περνάτε  το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας καθιστοί, κοιτάζοντας μια οθόνη. Άρα, είναι πολύ εύκολο να κερδίσετε βάρος, σε ένα τέτοιο επάγγελμα. Εδώ είναι μερικά βήματα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποφύγετε τα περιττά κιλά, ενώ εργάζεστε σε δουλειά γραφείου.

 1. Πίνετε υπεύθυνα: Μείνετε μακριά από τα αναψυκτικά και τα ζαχαρούχα ποτά. Είναι πολύ δελεαστικά, και μπορεί να σας βοηθήσουν να μείνετε ξύπνιοι, αλλά στην πραγματικότητα είναι γεμάτα από κενές θερμίδες με τη μορφή ζάχαρης. Αν εξακολουθείτε, να χρειάζεστε την καφεΐνη,  πιείτε τον καφέ ή το τσάι με υποκατάστατα ή χωρίς ζάχαρη.

2. Μείνετε μακριά από τις καραμέλες: Ναι, είναι νόστιμες, αλλά δεν καλύπτουν την πείνα σας, αντιθέτως θα σας ανοίξουν την όρεξη. Αντί λοιπόν, να επισκέπτεστε το μηχάνημα αυτόματης πώλησης, φέρτε ένα σνακ από το σπίτι, όπως  καρότα,  φρέσκα φρούτα, μικρές ποσότητες αποξηραμένων φρούτων, αλμυρά κράκερ, ακόμα και τσίχλες χωρίς ζάχαρη.

3. Περπατήστε γύρω από το γραφείο και τεντωθείτε: Απλά μετακινηθείτε! Κάντε ‘ένα διάλειμμα κάθε ώρα, έτσι ώστε να μετακινήσετε το σώμα σας.

4. Πάρτε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ, για να φτάσετε στο γραφείο σας: Αυτή είναι μια απλή, αλλά αποτελεσματική άσκηση. Καθώς ανεβαίνετε, βάλτε τα δάχτυλα των ποδιών σας στην άκρη της σκάλας και ανεβείτε με στις μύτες, έτσι ώστε να ασκηθείτε περισσότερο.

5. Φέρτε το γεύμα σας από το σπίτι: Το φαγητό  σε εστιατόριο συχνά περιλαμβάνει  μεγάλες μερίδες και επιλογές υψηλής θερμιδικής αξίας. Μπορείτε να φάτε καλύτερα και με μικρότερο κόστος, αν φέρετε το δικό σας γεύμα.