AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα οφέλη της μπύρας


4 Ιουνίου 2015

beer.jpg

Όταν πρόκειται για τα ποτά και τα οφέλη τους, το κρασί φαίνεται πάντα να παίρνει τη πρώτη θέση. Όμως, αν είστε λάτρεις της μπύρας, θα διαπιστώσετε, ότι και αυτή με τη σειρά της έχει πολλά να σας προσφέρει.

Ενώ λοιπόν, το κρασί παίρνει όλη τη δόξα για τα οφέλη της καρδιάς, η κατανάλωση της μπύρας μπορεί να έχει παρόμοια επίδραση, σύμφωνα με κάποιες μελέτες. Ερευνητές διαπίστωσαν ότι, όσοι έπιναν ένα ποτήρι μπύρα κάθε μέρα, είχαν 42 τοις εκατό χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου, από εκείνους που δεν έπιναν καθόλου. Μπορεί, λοιπόν το κρασί να προστατεύει τη καρδιά σας, λόγω  της περιεκτικότητας του σε πολυφαινόλες, όμως και η μπύρα προσφέρει τα ίδια αποτελέσματα.

Ένα ποτήρι μπύρα, μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης λίθων στους νεφρούς. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι, η μπίρα μειώνει τον κίνδυνο των λίθων των νεφρών στους άνδρες, σε σύγκριση με άλλα αλκοολούχα ποτά, πιθανώς λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε νερό και της διουρητικής της δράσης. Ο λυκίσκος που περιέχει, μπορεί επίσης, να επιβραδύνει την απελευθέρωση του ασβεστίου από τα οστά, που έχει εμπλακεί σε πέτρες στους νεφρούς.

Είναι μια πηγή φυτικών ινών. Ποιος ήξερε ότι η μπίρα περιέχει φυτικές ίνες; Φτιαγμένη από κριθάρι, περιέχει βήτα-γλυκάνες - ένα είδος διαλυτής ίνας, η οποία μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της χοληστερόλης. Ένα μπουκάλι έχει 0,75 γραμμάρια φυτικών ινών, ενώ η ίδια ποσότητα μαύρης μπύρας μπορεί να υπερηφανεύεται, ότι περιέχει 1,3 γραμμάρια. Βέβαια πρέπει να γνωρίζετε ότι, η συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα φυτικών ινών είναι 25 γραμμάρια για τις γυναίκες και 38 γραμμάρια για τους άνδρες. Άρα, η κατανάλωση των φρούτων και λαχανικών πρέπει να βρίσκεται καθημερινώς στη διατροφή σας.

Αυτό κρύο ποτό, έχει και ένα άλλο κρυφό όφελος για την υγεία: Περιέχει βιταμίνη Β12, η ​​οποία παίζει βασικό ρόλο στον εγκέφαλο και στη λειτουργία του το νευρικού συστήματος. Επίσης, είναι μια πηγή φυλλικού οξέος, νιασίνης, ριβοφλαβίνης,  παντοθενικού οξέος και βιταμίνης Β6.

Ενώ η βαριά κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να αποδυναμώσει τα οστά, μια μπύρα ή δύο μπορεί να τα δυναμώσει. Η μπύρα είναι πλούσια σε πυρίτιο, ένα στοιχείο που βρίσκεται σε μερικά τρόφιμα και ποτά, το οποίο έχει συνδεθεί με ισχυρότερα οστά. Σε μια μελέτη, οι άνδρες που έπιναν ένα ποτήρι την ημέρα είχαν ισχυρότερο ισχίο.

Τέλος, ενώ αυτά τα οφέλη φαίνονται σημαντικά, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι, η μετριοπάθεια είναι η λέξη κλειδί. Τυπικές συστάσεις για την μπύρα και την κατανάλωση οίνου,  δεν υπερβαίνουν το ένα ποτό την ημέρα για τις γυναίκες και δύο για τους άνδρες, αλλά όλα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ηλικία, το φύλο, τη γενετική προδιάθεση και τον τύπο σώματος. Αυτό σημαίνει ότι, όσοι δεν πίνουν αλκοόλ δεν πρέπει να αρχίσουν να πίνουν μόνο για μερικά οφέλη, τα οποία μπορούν να τα πάρουν από τη κατανάλωση άλλων υγιεινών τροφίμων.