Παιχνίδια μνήμης που θα σας κάνουν ευφυέστερους

Πέμπτη, 08 Ιανουαρίου 2015
2-attractivepeoplereading-Michelle-Williams-600x410καθετα.jpg

Στην πραγματικότητα, οι ενήλικες που ασχολούνται συχνά με πνευματικά ερεθίσματα, είναι 63% λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν άνοια, σε σχέση με όσους σπάνια κάνουν τέτοιες δραστηριότητες. Μια μελέτη στο πανεπιστήμιο του Michigan διαπίστωσε, ότι οι ενήλικες που έπαιζαν διανοητικά παιχνίδια κάθε μέρα για αρκετές εβδομάδες, βελτίωσαν σημαντικά τη μνήμη τους. Αν θέλετε και εσείς να εξασκήσετε τη μνήμη σας, μπορείτε να παίξετε τα παρακάτω παιχνίδια εγκεφάλου.

Ονομάστε τα χρώματα. Γράψτε σε ένα χαρτί μερικά χρώματα, συγκεντρωθείτε και προσπαθήστε να απομνημονεύσετε όλα τα χρώματα. Κάντε την ίδια άσκηση αρκετές φορές, μέχρι να δείτε βελτίωση.

Δοκιμάστε τη δημιουργικότητα σας με αυτή την λεκτική πρόκληση. Γράψτε μια σύντομη ιστορία, και χρησιμοποιείστε μόνο επτά λέξεις για να πείτε την ιστορία σας. Αυτό θα ενισχύσει τις αφηγηματικές σας ικανότητες.

Δημιουργείστε νέες συνδέσεις μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων. Αν είστε δεξιόχειρες, προσπαθήστε να κάνατε κάποιες καθημερινές δραστηριότητες, όπως το βούρτσισμα των δοντιών, το χτένισμα των μαλλιών σας, και το φαγητό, χρησιμοποιώντας το αριστερό χέρι. Μπορείτε, επίσης, να προσπαθήσετε να γράψετε με το άλλο χέρι.

Δείτε μια εικόνα. Διαλέξτε μια οποιαδήποτε εικόνα και κοιτάξτε την με προσοχή για 1 λεπτό. Στη συνέχεια, γράψτε όσα πιο πολλά στοιχεία θυμάστε από την εικόνα. Δοκιμάστε μια δεύτερη φορά, αλλά πριν ξεκινήσετε, πάρτε μια βαθιά ανάσα, επικεντρωθείτε περισσότερο.

Καταμέτρηση προς τα πίσω. Αυτή η άσκηση του εγκεφάλου, θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τη μνήμη σας σε εγρήγορση. Δοκιμάστε αυτές τις τρεις ασκήσεις αφαίρεσης:

  • Ξεκινώντας από τα 200, μετρείστε προς τα πίσω, αφαιρώντας 5 κάθε φορά (200, 195, 190 ...).
  • Ξεκινώντας από τα 150, μετρείστε προς τα πίσω, αφαιρώντας 7 κάθε φορά (150, 143, 136 ...).
  • Ξεκινώντας από τα 100, μετρείστε προς τα πίσω, αφαιρώντας 3 κάθε φορά (100, 97, 94 ...).