4+1 αποτελεσματικοί τρόποι για να ελέγξετε την όρεξη σας και να χάσετε βάρος

Σάββατο 28 Μάρτιος 2015
057396f5ba71e36dc765b310c0a89fd4καθετα.jpg

Είναι δύσκολο να μπείτε σε πρόγραμμα διατροφής, να υπολογίζετε πάντα τι πρέπει να φάτε, και να πρέπει να αντισταθείτε στο γλυκό που σας περιμένεις στο ψυγείο. Όμως, πρέπει να βρείτε μια λύση αν θέλετε και να ελέγξετε την όρεξη σας και να χάσετε βάρος. Με αυτές τις συμβουλές, θα απολαμβάνετε τα γεύματα σας και δεν θα παίρνετε κιλά.

Φάτε προτού πεινάσετε. Φάτε κάτι κι ας μην πεινάτε, γιατί αν μείνετε πολλές ώρες νηστικοί, μετά θα υποπέσετε σε υπερκατανάλωση τροφής. Ενώ αν καταναλώνετε κάτι ελαφρύ κάθε 3 ώρες, δεν θα πεινάτε και θα τρώτε λιγότερο φαγητό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Μη πίνετε τα φρούτα κα τα λαχανικά, αλλά να τα τρώτε ολόκληρα. Το σώμα σας χωνεύει τα υγρά πολύ πιο γρήγορα από ό, τι τα στερεά. Ως αποτέλεσμα, η κατανάλωση υγρών θερμίδων θα ανεβάσει γρήγορα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, και στη συνέχεια θα πεινάστε πιο γρήγορα.

Βελτιώστε το φαγητό σας με υγιείς γεύσεις. Ψάχνετε να βάλετε ένα μπαχαρικό στο φαγητό σας, για να δώσετε κάποια επιπλέον γεύση; Ξεχάστε τη ζάχαρη και το αλάτι. Έχετε πολλές επιλογές που δεν έχουν μόνο ωραία γεύση, αλλά επίσης, μπορούν να σας βοηθήσουν να νιώθετε χορτάτοι περισσότερη ώρα. Για παράδειγμα τα λεμόνια και το λάιμ έχει αποδειχθεί, ότι μειώνουν τον γλυκαιμικό δείκτη των τροφίμων σας, που σημαίνει ότι μεταβολίζετε τις τροφές πιο αργά. Αυτό ισοδυναμεί με την αύξηση του αισθήματος του κορεσμού. Επίσης, το ξύδι και η κανέλα έχουν παρόμοια αποτελέσματα με τα εσπεριδοειδή.

Φάτε κάτι υγιεινό πριν πάτε σε ένα εστιατόριο. Αυτό θα σας βοηθήσει να αντισταθείτε στους πειρασμούς. Αν έχετε κανονίσει να πάτε έξω για φαγητό, τότε φάτε ένα σνακ στο σπίτι, ώστε να μην πάτε πεινασμένοι στο τραπέζι.

Πιείτε νερό πριν διψάσετε. Μην περιμένετε να διψάσετε για να αναζητήσετε το νερό, γιατί θα έχετε ήδη αφυδατωθεί. Και πολλές φορές συγχέουμε την αφυδάτωση με τη πείνα, και αντί να πίνουμε νερό καταφεύγουμε στο φαγητό.