5 σημάδια ότι η δίαιτα σας θα αποτύχει

Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015

Μήπως έφτασε η στιγμή να επανεξετάσετε τη δίαιτα που κάνετε; Μήπως αυτή που ακολουθείτε δεν έχει αποτελέσματα ή σας πιέζει ψυχολογικά; Παρακάτω θα δείτε μερικά σημάδια που φανερώνουν, ότι η διατροφή που έχετε σκοπό να ακολουθήσετε δεν θα λειτουργήσει.

Θα πρέπει να εγκαταλείψετε τα αγαπημένα σας φαγητά. Αν μια δίαιτα σας ζητά να εγκαταλείψετε τα αγαπημένα σας τρόφιμα, τότε θα αποτύχει σε βάθος χρόνου. Είναι λογικό να περιορίσετε τις πίτσες, τα μπισκότα, και τα παγωτά, αλλά αν σας απαγορεύονται δια ροπάλου, τότε αυτή η δίαιτα θα αποτύχει. Το σωστό πρόγραμμα απώλειας βάρους θα επικεντρωθεί σε υγιεινά και θρεπτικά γεύματα, αλλά θα επιτρέψει περιστασιακές απολαύσεις.

Δεν είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε στον πραγματικό κόσμο. Αν έχετε αποφασίσει να χάσετε κιλά, τότε η δίαιτα σας πρέπει να προσαρμοστεί στο πρόγραμμα σας και όχι το αντίθετο. Εάν η διατροφή σας δεν παρέχει εναλλακτικά γεύματα ή συμβουλές, για το πώς να χειριστείτε τις αλλαγές που μπορεί να συμβούν στο πρόγραμμα σας, τότε η αποτυχία είναι αναπόφευκτη. Ψάξτε για ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους που προσφέρει συμβουλές, για το πώς μπορείτε να πάρετε μέρος σε κοινωνικές εκδηλώσεις κάθε είδους, χωρίς να νιώθετε ενοχές επειδή κάνετε δίαιτα.

Θα πρέπει να τρώτε πράγματα που δεν σας αρέσουν. Κάθε δίαιτα που σας αφήνει δυσαρεστημένους με την επιλογή των τροφίμων, τότε σίγουρα θα αποτύχει. Αν δεν σας αρέσει το φαγητό που τρώτε, δεν πρόκειται να ακολουθήσετε το πρόγραμμα για πολύ καιρό. Βρείτε μια δίαιτα που θα είναι ευέλικτη και θα σας ενθαρρύνει να κάνετε αλλαγές, οι οποίες σας επιτρέπουν να φάτε τα τρόφιμα που σας ευχαριστούν.

Το πρόγραμμα δεν διαθέτει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. Μπορεί με μια δίαιτα να χάνετε βάρος, αλλά αν δεν παίρνετε τα κατάλληλα θρεπτικά συστατικά, οι επιπτώσεις δεν θα αργήσουν να φανούν. Για να νιώθετε ευεξία, να έχετε ενέργεια και να είστε πάντα λαμπερές, πρέπει να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα διατροφής που θα σας δίνει τα συστατικά που χρειάζεστε.

Θα πρέπει να μετράτε τι θερμίδες. Αν και η καταμέτρηση θερμίδων είναι εφικτή σε σύντομο χρονικό διάστημα, δεν είναι κάτι που θα θέλετε να το κάνετε πάντα. Όταν ακολουθείτε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα, δεν χρειάζεται να μετράτε τις θερμίδες.