WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Κρι Κρι: Νέο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους €10 εκατ. για την επόμενη 3ετία


22 Σεπτεμβρίου 2016

IMG_4444-1.jpg

Με ένα νέο πρόγραμμα επενδύσεων συνεχίζει τον στρατηγικό της σχεδιασμό η Κρι Κρι, η ελληνική γαλακτοβιομηχανία, δίνοντας ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην καινοτομία, την ενίσχυση της εξαγωγικής της δραστηριότητας και την παρουσίαση νέων προϊόντων.

Ειδικότερα από το 2017 ως το 2020 σχεδιάζονται επενδύσεις ύψους €10 εκατ. με έμφαση στην αύξηση και τον εκσυγχρονισμό της παραγωγής και των εγκαταστάσεων, τη μεγιστοποίηση της ασφάλειας και υγιεινής των εργαζομένων, και το δυναμικό λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων, καλύπτοντας τις διατροφικές τάσεις της αγοράς. Παράλληλα, αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω η εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας στις 23 διεθνείς αγορές όπου έχει δυναμική παρουσία.

Η Κρι Κρι έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια ένα δυναμικό πλάνο ανάπτυξης το οποίο έχει συμβάλει στην ενίσχυση της θέσης της στην ελληνική αγορά γιαουρτιού και παγωτού και την διεύρυνση των συνολικών μεριδίων αγοράς που κατέχει. Ως αποτέλεσμα, η Κρι Κρι κατέχει πλέον τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με φάρμες παραγωγής γάλακτος του Ν. Σερρών προκειμένου να προσφέρει προϊόντα με γάλα ημέρας, διατηρώντας όλα τα θρεπτικά συστατικά και τη διατροφική αξία του γάλακτος.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, κ. Παναγιώτης Τσινάβος δήλωσε: «Για εμάς στην Κρι Κρι αποτελεί βασική στρατηγική μας προτεραιότητα η διαρκής ανάπτυξη. Πιστεύουμε ότι στοχεύοντας ακόμα πιο ψηλά θα είμαστε σε θέση να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα άριστης ποιότητας και υψηλής θρεπτικής αξίας, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας. Με αυτόν τον τρόπο δημιουργούμε πραγματική προστιθέμενη αξία για τους μετόχους, τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές μας αλλά και για το σύνολο της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Παράλληλα θεωρούμε ότι οι υγιείς παραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδας, όπως η εταιρεία μας, σε συνδυασμό με όλα τα πλεονεκτήματα που διαθέτει η χώρα μας (σημαντική γεωγραφική θέση, αξιόλογη εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό επίπεδο management) μπορούν να αποτελέσουν ουσιαστικό αντίβαρο στην κρίση και να συμβάλλουν καθοριστικά στην ανάπτυξη».

Η Τζελίνα Κουκουμέλη, Marketing Director Κρι Κρι, παρουσιάζοντας την πορεία των νέων προϊόντων της εταιρείας για το 2016 και των καινούργιων γεύσεων που θα είναι διαθέσιμα από τον Οκτώβριο, τόνισε: «Η Κρι Κρι είναι μια εταιρεία συνώνυμο της αγνότητας, της υψηλής ποιότητας και της γεύσης. Τα νέα προϊόντα που διατέθηκαν στην αγορά μέσα στο έτος είναι το αποτέλεσμα πολύ προσεκτικών σχεδιασμών και κινήσεων με βάση αυτό ακριβώς το τρίπτυχο. Και η εξαιρετική επιτυχία τους σε λίγους μόλις μήνες επιβεβαιώνει αυτή την επιλογή. Μέσα στους επόμενους μήνες θα παρουσιάσουμε και νέες συναρπαστικές γεύσεις ανταποκρινόμενοι στις πιο σύγχρονες διατροφικές τάσεις του κλάδου διεθνώς».

More info: facebook page

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τη διατροφή, τη γυμναστική, το σεξ και την ψυχική υγεία.