Αυτά τα τρόφιμα θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Παρασκευή 5 Ιούλιος 2019
roberto-nickson-x5uglju1j0m-unsplash.jpg

Δεν είναι μυστικό ότι η διατροφή διαδραματίζει πολύ μεγαλύτερο ρόλο από την άσκηση όταν πρόκειται για την απώλεια βάρους, συμπεριλαμβανομένης της απώλειας του λίπους της κοιλιάς. Όμως είναι σημαντικό να γνωρίζετε πως οι δίαιτες που υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα συνήθως οδηγούν στην απώλεια μυϊκής μάζας και νερού και όχι στο λίπος.

Διαβάστε εδώ: Η Blake Lively αποκαλύπτει τι τρώει σε μια ημέρα και παραμένει τόσο λαμπερή

Εάν θέλετε να χάσετε κοιλιακό λίπος θα πρέπει να γνωρίζετε πως δεν μπορείτε να στοχεύσετε σε ένα μόνο σημείο, αλλά σε όλο το σώμα σας. Η γενετική σας υπαγορεύει από πού θα χάσετε και θα πάρετε βάρος. Παρόλα αυτά υπάρχουν ορισμένα τρόφιμα που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

Έρευνες που δημοσιεύθηκαν στην αμερικανική εφημερίδα Journal of Clinical Nutrition διαπίστωσαν ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν μια υγιή ποσότητα πρωτεϊνών, καθώς και περισσότερα φρούτα και λαχανικά σε αντίθεση με τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες, είχαν μικρότερη περιφέρεια μέσης. Η μείωση της πρόσληψης των επεξεργασμένων υδατανθράκων μειώνει το σάκχαρο του αίματος, το οποίο με τη σειρά του μειώνει την ανταπόκριση στην ινσουλίνη. Η ινσουλίνη είναι μια ορμόνη αποθήκευσης λίπους, οπότε όσο περισσότερο κυκλοφορεί, τόσο πιο δύσκολο είναι να κάψετε πραγματικά λίπος.

Διαβάστε εδώ: Γιατί δεν πρέπει να κόψετε τη γλουτένη από τη διατροφή σας

Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε φυτικές ίνες βοηθάνε στην απώλεια λίπους. Στόχος σας πρέπει να είναι 10 γραμμάρια φυτικές ίνες καθημερινά. Μπορείτε να βρείτε τις ίνες σε τρόφιμα όπως μήλα, βρώμη, καρότα, μαύρα φασόλια, λαχανικά.

Η άπαχη πρωτεΐνη είναι επίσης το κλειδί για να σας βοηθήσει να χάσετε λίπος στην κοιλιά. Η πρωτεΐνη συμβάλει στην απελευθέρωση ορμονών κορεσμού, που βοηθούν στη μείωση της πείνας. Η επαρκής πρωτεΐνη στη διατροφή σας βοηθά επίσης στη διατήρηση της μυϊκής μάζας κατά τη διάρκεια της απώλειας βάρους, η οποία διατηρεί το μεταβολισμό σας ενεργό. Το γιαούρτι, τα αυγά και τα άπαχα πουλερικά αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και μειώνουν την υπερκατανάλωση τροφής.

Και ενώ προσθέτετε αυτά τα τρόφιμα, να έχετε κατά νου ότι θα πρέπει να εξαλείψετε μερικές κενές θερμίδες για να βοηθήσετε στην απώλεια λίπους. Αυτό περιλαμβάνει εξευγενισμένους υδατάνθρακες και ζάχαρη, που μπορούν να συμβάλουν και στην αύξηση του σωματικού βάρους.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.