Τι να τρώτε μετά τη γυμναστική εάν θέλετε να χάσετε κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη
Κυριακή 11 Αύγουστος 2019

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος τότε αυτό που πρέπει να κάνετε είναι να καίτε περισσότερες θερμίδες από αυτές που λαμβάνετε. Το γνωστό και ως έλλειμμα θερμίδων που είναι σημαντικός παράγοντας για την απώλεια βάρους. 

Τι γίνεται όμως εάν γυμνάζεστε καθημερινά; Τι πρέπει να τρώτε μετά τις προπονήσεις ώστε να μην πεινάτε αλλά και να χάνετε βάρος; Καταρχάς δεν πρέπει να μένετε νηστικοί μετά από μια προπόνηση. Πρώτα από όλα με τη γυμναστική θα κάψετε αρκετές θερμίδες, επίσης θα πεινάτε και τότε μπορεί να κάνετε ανθυγιεινές επιλογές τροφίμων που θα σας οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικού βάρους. Όσο πιο πολύ πεινάτε τόσο λιγότερο πιθανό είναι να είναι να ικανοποιήσετε την πείνα σας με πιο υγιεινό και θρεπτικό φαγητό. Επιπλέον, ανεξάρτητα από τα επίπεδα πείνας σας, το σώμα σας βρίσκεται σε κατάσταση έντονης αποκατάστασης μετά από μια προπόνηση. Και χρειάζεται καύσιμα για να γίνει αυτή η διαδικασία.

Το φαγητό μετά από μια προπόνηση, συμπεριλαμβανομένων των πρωτεϊνών και των υδατανθράκων ειδικότερα βοηθάει στην ανοικοδόμηση και την επιδιόρθωση των μυών σας. Τόσο οι πρωτεΐνες όσο και οι υδατάνθρακες βοηθούν στην αναδόμηση της μυϊκής μάζας, ειδικά η κατανάλωση υδατανθράκων αναπληρώνει τα αποθέματα γλυκογόνου, έτσι ώστε να έχετε ενέργεια. 

Με όλα αυτά τελικά, συνιστάται να προσπαθείτε να τρώτε μέσα σε 50 λεπτά μετά από μια προπόνηση. Το μέγιστο είναι δύο ώρες. Αλλά όσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα.

Όταν κάνετε μια κανονική προπόνηση μιας ώρας, μετά μπορείτε να φάτε ένα πλήρες γεύμα. Καλό είναι το μισό από το πιάτο σας να περιέχει λαχανικά και φρούτα, το ένα τέταρτο αμυλούχους υδατάνθρακες και το άλλο τέταρτο άπαχη πρωτεΐνη, όπως το ψάρι, κοτόπουλο, ή γαλοπούλα. 

Εάν ένα πλήρες γεύμα δεν είναι εφικτό, τότε επιλέξτε ένα ελαφρύ και υγιεινό σνακ που θα σας κρατήσει χορτάτους μέχρι το κυρίως γεύμα. Μια καλή επιλογή είναι κάτι που να περιέχει καλά λιπαρά και φυτικές ίνες. 

Έτσι λοιπόν παρόλο που η απώλεια βάρους συμβαίνει όταν καταναλώνετε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίτε, στερώντας το σώμα σας από τροφή δεν είναι ο κατάλληλος τρόπος για να χάσετε κιλά. Πρέπει να τρώτε κάνοντας τις σωστές επιλογές. Ο στόχος, είναι να έχετε ένα έλλειμμα θερμίδων, αλλά να τρώτε όταν πεινάτε. Το θρεπτικό και υγιεινό φαγητό θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος και να αισθανθείτε γεμάτοι ενέργεια, τόσο μετά από τις προπονήσεις σας, όσο και όλη την υπόλοιπη ημέρα.
 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.