AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Πώς θα αντιμετωπίσετε μερικά από τα πιο δύσκολα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης


Τζουλιάννα Καρνέζη

15 Οκτωβρίου 2019

Πώς θα αντιμετωπίσετε μερικά από τα πιο δύσκολα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης

Η εμμηνόπαυση συμβαίνει σε κάθε γυναίκα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα συμπτώματα - ή οι θεραπείες - είναι τα ίδια για όλες. Είτε αντιμετωπίζετε εναλλαγές στη διάθεση ή προβλήματα στον ύπνο, η εμμηνόπαυση μπορεί να είναι εντελώς εξουθενωτική.

Όμως τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε και να αισθανθείτε πολύ καλύτερα. 

Δώστε προτεραιότητα στην υγιεινή διατροφή και στον ύπνο.

Ορισμένα τρόφιμα μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονή και να κάνουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης ακόμη χειρότερα. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η κατανάλωση πάρα πολλών απλών υδατανθράκων μπορεί στην πραγματικότητα να αυξήσει την κατάθλιψη σε μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες. Δοκιμάστε να μειώσετε την κατανάλωση της ζάχαρης, του αλκοόλ και αυξήστε τα φρούτα, τα λαχανικά και τις φυτικές ίνες. Επίσης είναι σημαντικό να κοιμάστε 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ χωρίς διακοπές. Προσπαθήστε να απενεργοποιήσετε το κινητό και την τηλεόραση, να πέφτετε για ύπνο την ίδια ώρα κάθε βράδυ και να διατηρείτε το υπνοδωμάτιό σας σκοτεινό και δροσερό.

Ξεκινήστε τη γυμναστική. 

Εκτός του ότι η άσκηση μπορεί να σα βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα, μπορεί επίσης να μειώσει τα δυσάρεστα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης. Σε μια μελέτη οι γυναίκες που γυμνάζονταν, είχαν λιγότερες εξάψεις, επειδή η άσκηση βοηθάει το σώμα να ρυθμίζει καλύτερα τη θερμοκρασία του.

Κρατήστε το σώμα σας ενυδατωμένο. 

Οι εξάψεις μπορούν να συμβούν οπουδήποτε και ανά πάσα στιγμή, οπότε για να είστε προετοιμασμένες, να έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκάλι νερό για να πιείτε αμέσως μόλις νιώσετε ότι ζεσταίνεστε. 

Επισκεφτείτε έναν ψυχολόγο. 

Μπορεί να είναι καλή ιδέα να μιλήσετε με έναν εμπειρογνώμονα ψυχικής υγείας. Μια καναδική μελέτη διαπίστωσε ότι η γνωστική συμπεριφορική θεραπεία μπορεί να βοηθήσει τα πολλαπλά συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, συμπεριλαμβανομένης της κατάθλιψης , του προβλήματος του ύπνου και των σεξουαλικών ανησυχιών.

Πηγή φωτογραφίας: www.instagram.com/mikutas

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.