Ποια μπανάνα πρέπει να επιλέξετε- ώριμη, πολύ ώριμη ή άγουρη; Η επιλογή θα επηρεάσει την υγεία σας

Τζουλιάννα Καρνέζη
Τετάρτη 23 Οκτώβριος 2019

Οι μπανάνες είναι ένα από τα πιο θρεπτικά φρούτα, αφού περιέχουν θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που έχει ανάγκη το σώμα μας. Όμως ανάλογα την μπανάνα που θα επιλέξετε, άγουρη, ώριμη και πολύ ώριμη, μπορεί να επηρεάσει την υγεία σας με διαφορετικό τρόπο. 

Πράσινες μπανάνες

Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα σακχάρου στο αίμα, οι πράσινες μπανάνες μπορούν να κρατήσουν τα επίπεδα γλυκόζης υπό έλεγχο.  Έχουν χαμηλό στον γλυκαιμικό δείκτη, γι αυτό και αποτελούν την ιδανική επιλογή για όσους πρέπει να παρακολουθούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Οι πράσινες μπανάνες συμβάλλουν επίσης στην πρόληψη και θεραπεία της διάρροιας.
 

Πρασινοκίτρινες μπανάνες

Αυτές οι μπανάνες είναι εξαιρετικές για τον περιορισμό της λιγούρας, καθώς σας κρατάνε χορτάτους για πολλές ώρες. Βοηθούν επίσης να διατηρήσετε σταθερά τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. 

Σκληρές κίτρινες μπανάνες

Για τους περισσότερους ανθρώπους, αυτή είναι η ιδανική μπανάνα. Το δέρμα ξεφλουδίζει εύκολα, ενώ δεν είναι πολύ γλυκιά ή μαλακιά. Επιπλέον είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και το σώμα μας μπορεί να την αφομοιώσει καλύτερα. 

Μπανάνες με καφέ κηλίδες 

Η μπανάνα με τις καφέ κηλίδες είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και προστατεύει τον οργανισμό από διάφορες ασθένειες. Ωστόσο είναι πολύ γλυκιά, σε σχέση με τις προηγούμενες, γι αυτό εάν θέλετε να κρατάτε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα υπό έλεγχο καλό είναι να την αποφεύγετε. 

Καφέ Μπανάνες

Η μαλακότερη και πιο γλυκιά μπανάνα είναι η καφέ. Εκτός όμως από τη γλυκιά γεύση είναι επίσης πλούσια σε τριπτοφάνη, που μειώνει το στρες και το άγχος. Έτσι, την επόμενη φορά που αισθάνεστε ότι έχετε ανάγκη από ένα γλυκό, επιλέξτε μια αρκετά ώριμη μπανάνα.