Η δίαιτα που ακολουθεί η Jennifer Aniston και έχει δει μεγάλη διαφορά στο βάρος της

Τζουλιάννα Καρνέζη
Τρίτη, 05 Νοεμβρίου 2019

Η Jennifer Aniston έχει ένα από τα πιο γυμνασμένα σώματα του Hollywood. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι είχε ανακηρυχτεί από το αμερικάνικο περιοδικό People η ωραιότερη γυναίκα για τη χρονιά 2016.
Σε μια συνέντευξη στο περιοδικό Radio Times της Βρετανίας η Aniston αποκάλυψε ότι ακολουθεί ειδική διατροφή προκειμένου να διατηρεί την έμφανισή της και να μοιάζει όπως πριν από 20 χρόνια, όταν πρωταγωνιστούσε στα τηλεοπτικά «Φιλαράκια».

Μιλώντας για τη διατροφή της, η Αμερικανίδα ηθοποιός δήλωσε: «Ακολουθώ τη διαλείπουσα νηστεία. Επομένως, δεν τρώω τίποτα το πρωί και παρατήρησα μεγάλη διαφορά αποφεύγοντας τις στερεές τροφές επί 16 ώρες». «Για παράδειγμα, σήμερα το πρωί σηκώθηκα και ήπια ένα αφέψημα από σέλινο. Προτιμώ να πίνω τον καφέ μου πιο αργά». 

Η διαλείπουσα νηστεία έχει κερδίσει μεγάλη δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια. Υπάρχουν δύο σημαντικές υποκατηγορίες της διαλείπουσας νηστείας. Πρώτον μια νηστεία για ορισμένες ημέρες της εβδομάδας, όπως π.χ. η διατροφή 5:2 (νηστεία δύο ημερών την εβδομάδα) και δεύτερον μια νηστεία που γίνεται κάθε μέρα, για 14 έως 20 ώρες, δηλαδή τρώει κανείς μόνο μέσα σε μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ωρών.

Όσον αφορά τα οφέλη της διαλείπουσας νηστείας, ερευνητικά έχει φανεί πως μπορεί να έχει αποτέλεσμα στη μείωση του σωματικού βάρους και τη διαχείριση του σακχάρου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ενώ την ελεύθερη ημέρα κάποιος μπορεί να φάει όσο θέλει, πρόσληψη τελικά δεν ξεπερνά κατά πολύ τη συνιστώμενη και έτσι στο σύνολο της εβδομάδας οι θερμίδες που προσλαμβάνει το άτομο είναι λιγότερες από αυτές που χρειάζεται, με αποτέλεσμα να  χάνει βάρος με τα επακόλουθα οφέλη. 

Παρόλα αυτά μια τέτοιο είδους διατροφή δεν μπορεί να ταιριάζει σε όλους. Γιατί είναι αρκετά περιοριστική, όχι μόνο από άποψη γευμάτων αλλά και επειδή τα ερεθίσματα για κατανάλωση τροφής είναι σήμερα περισσότερα από ποτέ. Συγκεκριμένα η διαλείπουσα νηστεία δεν θα πρέπει να ακολουθείται από συγκεκριμένες ομάδες πληθυσμού: 

Άτομα κάτω των 18 ετών (παιδιά και έφηβοι).

Έγκυες και θηλάζουσες γυναίκες.

Άτομα που ακολουθούν συγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή που ορίζει την κατανάλωση φαγητού σε συγκεκριμένες ώρες όπως οι διαβητικοί.

Άτομα με τάση ή ιστορικό για διατροφικές διαταραχές

Είναι γεγονός πως πολλά επιστημονικά δεδομένα δείχνουν πως η διαλείπουσα νηστεία μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και να προσφέρει οφέλη στην υγεία. Παρόλα αυτά είναι σαφές ότι όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι ακατάλληλη για συγκεκριμένες μερίδες πληθυσμού. 

Τέλος δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η απώλεια βάρους εξαρτάται από τον συνολικό αριθμό θερμίδων μέσα στην εβδομάδα, και όχι από το πώς τις καταμερίζουμε μέσα στην ημέρα. Και δυστυχώς τις περισσότερες φορές οι συγκεκριμένες δίαιτες δεν έχουν μακροχρόνιο αποτέλεσμα αν δεν αλλάξουν παράλληλα και οι διατροφικές συνήθειες. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.