AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

WELL BEING ΥΓΕΙΑ + ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βοηθάει τελικά ο διαλογισμός στη διαχείριση του στρες; Και πώς;


Τζουλιάννα Καρνέζη

19 Αυγούστου 2022

Βοηθάει τελικά ο διαλογισμός στη διαχείριση του στρες; Και πώς;
pexels
Ο διαλογισμός συνδέεται συχνά με αισθήματα γαλήνης και χαλάρωσης

Μήπως με το που ακούτε τη λέξη διαλογισμός, σας έρχονται στο μυαλό άνθρωποι που κάθονται με τις ώρες οκλαδόν και κοιτάζουν το κενό; Αν ναι, τότε κάνετε λάθος, γιατί ο διαλογισμός είναι κάτι περισσότερο από αυτό, είναι μια τέχνη του πνεύματος, που μπορεί ο καθένας να μάθει. Ειλικρινά, ο διαλογισμός μπορεί να σας διδάξει πολλά και να σας αλλάξει τη ζωή προς το καλύτερο.

Η πρακτική του διαλογισμού μπορεί να σας βοηθήσει, να χαλαρώσετε και να ανακουφίσετε την πίεση.

Ο στόχος του διαλογισμού είναι να εστιάσετε την προσοχή σας στα πράγματα που συμβαίνουν τώρα, στην παρούσα στιγμή. Επίσης, μπορεί να σας βοηθήσει να χαλαρώσετε, γιατί κατά τη διάρκεια του διαλογισμού, δεν ανησυχείτε για το τι συνέβη πριν ή τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.

Ο διαλογισμός είναι ευρέως γνωστός για την ικανότητά του να ηρεμεί το μυαλό, ενώ η τεχνική του έχει υιοθετηθεί από πολλούς ανθρώπους για τα αποτελέσματα ανακούφισης του στρες

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε μια καθημερινή συνήθεια, αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, υπάρχουν πολλές εφαρμογές διαλογισμού για αρχάριους στο smartphone σας, που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για να σας καθοδηγήσουν προς μια συνεπή πρακτική.

Μπορεί επίσης να επωφεληθείτε από τη συμμετοχή σας σε μια ομάδα διαλογισμού, είτε διαδικτυακά είτε αυτοπροσώπως, ώστε να μπορείτε να εξασκηθείτε με άλλα άτομα. Φροντίστε να επιλέξετε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες σας.

Γενικά δεν χρειάζονται ειδικά εργαλεία ή εξοπλισμός για την άσκηση του διαλογισμού. Μπορείτε απλά να καθίσετε σε μια άνετη θέση, σε μια καρέκλα ή στο πάτωμα. Ή μπορείτε να ξαπλώσετε, αν αυτό είναι πιο άνετο για σας. Αν το μυαλό σας περιπλανιέται, μην ανησυχείτε και μην κρίνετε αυστηρά τον εαυτό σας. Όταν αντιληφθείτε, ότι οι σκέψεις σας περιπλανιόνται, απλά να επικεντρωθείτε και πάλι στην παρούσα στιγμή. Ένας τρόπος να γίνει αυτό, είναι να δώσετε προσοχή στο σώμα σας. Για παράδειγμα, δείτε εάν η αναπνοή σας είναι γρήγορη ή αργή, βαθιά ή ρηχή.