CELEBRITIES

Η Gwyneth Paltrow εξηγεί τι κρύβεται πίσω από την επιτυχία του Goop


MMEINTANI

19 Νοεμβρίου 2017

20171016-zaf-f84-057.jpg

Και όχι άδικα, αν σκεφτεί κανείς ότι το προσωπικό της site, το Goop, το οποίο ξεκίνησε το 2008 ως ένα απλό εβδομαδιαίο email, έχει φτάσει σχεδόν 10 χρόνια μετά να αποτελεί μία τεράστια αυτοκρατορία και ένα από τα πιο δυνατά brand names στον χώρο του wellness.

Ποιο είναι όμως το μυστικό που το έκανε να εδραιωθεί τόσο έντονα στο γυναικείο κοινό;

"Νομίζω πως η ιδέα της ευεξίας γίνεται ακόμα πιο έντονη όταν ο κόσμος συνειδητοποιεί πως έχει τον έλεγχο και την αυτονομία του εαυτού του. Μπορεί να ελέγξει την ψυχική του υγεία, τη βιολογική του υγεία αλλά και την υγεία των σχέσεών του. Για παράδειγμα, πίσω στα 90s, είχα δοκιμάσει ένα detox με σιρόπι σφενδάμου και χυμό λεμονιού και ακόμα θυμάμαι πόσο ωραία ένιωθα μετά από αυτό. Όταν δοκιμάζεις κάτι και πιάνει, καταλαβαίνεις πραγματικά το νόημα του wellness".

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.