Με το κάθε Instagram post της να «κοστίζει» στις εταιρίες μέχρι και 500.000 δολάρια για να διαφημιστούν, είναι λογικό να θεωρείται top επιλογή, όταν πρόκειται για μάρκετινγκ. Κάτι που πολλές φορές όμως γίνεται ανεπιτυχώς, όπως και συνέβη με την τελευταία της διαφήμιση για μία εταιρία που λανσάρει γλειφιτζούρια τα οποία καταπολεμούν το αίσθημα της πείνας.
Η γνωστή reality star πόζαρε σε μια φωτογραφία για το Instagram με τον δικό της μοναδικό και sexy τρόπο, ενημερώνοντας με ενθουσιασμό τους followers της για το πόσο έχει λατρέψει τα συγκεκριμένα προϊόντα.
Η κατακραυγή από μεγάλο μερίδιο των Instagram και Twitter users Twitter users δεν άργησε να έρθει, με πολλούς να δηλώνουν ότι πλέον έχασαν κάθε ίχνος εκτίμησης στο πρόσωπό της, μιας και θεωρούν ότι προβάλλει ένα ανθυγιεινό πρότυπο για τα νεαρά κορίτσια με το να τα προτρέπει να δοκιμάζουν προϊόντα που καταστέλλουν την όρεξη.
Η συγκεκριμένη φωτογραφία έχει διαγραφεί από το account της, μάλλον σε μία απόπειρα να πάρει πίσω τη λάθος αυτή κίνηση, το γυαλί όμως με τους περισσότερους fans της μάλλον ράγισε για τα καλά.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.