H Bella Hadid φίλησε μία γυναίκα-ρομπότ και ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων

The Jennettes
Δευτέρα 20 Μάιος 2019
abaca_652484_005.jpg

Ο οίκος Calvin Klein έχει δεχθεί έντονη κριτική από την LGBTQ κοινότητα για μία διαφήμιση που περιλαμβάνει την Bella Hadid να μοιράζεται ένα φιλί με ένα γυναικείο ρομπότ-influencer, την Lil Miquela.

Στην διαφήμιση με τίτλο "Bella Hadid and Lil Miquela Get Surreal", το πιο πρόσφατο video του brand για την καμπάνια "I Speak My Truth in #MyCalvins", η Hadid ακούγεται να λέει "Η ζωή ανοίγει πόρτες," όσο χαϊδεύει το πρόσωπο της Miquela.

Συνεχίζει λέγοντας, "Δημιουργώντας όνειρά που δεν ήξερες πως θα μπορούσαν να υπάρξουν," πριν οι δύο τους μοιραστούν ένα φιλί. Το μοντέλο και το ρομπότ μετά κοιτούν η μία την άλλη, μέχρι που η οθόνη γίνεται μαύρη. Παρότι ο σκοπός της καμπάνιας ήταν να αιχμαλωτίσει την αίσθηση της μοναδικότητας και της έκφρασης, οι θεατές αντέδρασαν πολύ έντονα, κατηγορώντας τον οίκο για "queer-bating".

"Ποιος θα πει στον Calvin Klein πως πρέπει να περιμένεις μέχρι τον Ιούνιο για τις tone-deaf queer-bait καμπάνιες! Η Lil Miquela και η Bella Hadid φιλήθηκαν δύο εβδομάδες νωρίτερα!," έγραψε η δημοσιογράφος του New York Magazine, Madison Kircher στο Twitter.

O όρος "queer-baiting" αναφέρεται σε μία τεχνική marketing στην οποία οι δημιουργοί χρησιμοποιούν την queer σεξουαλικότητα ως δόλωμα για να κερδίσουν προσοχή και χρήματα.

Ο οίκος Calvin Klein έχει απολογηθεί δημόσια για την διαφήμιση, δηλώνοντας: "Το concept για την πιο πρόσφατη καμπάνια μας #MYCALVINS είναι το να προωθήσουμε την ελευθερία της έκφρασης για ένα ευρύ φάσμα ταυτοτήτων, συμπεριλαμβανομένου του φάσματος των φύλων και των σεξουαλικών ταυτοτήτων."

 

Δείτε ακόμη: H Kaia Gerber κάνει το ντεμπούτο της στο catwalk του οίκου Calvin Klein

TRENDING ARTICLES