Η Reid αναφέρει στη Guardian πως βλέπει τον ρόλο της ως συλλογή πληροφοριών για το μακροπρόθεσμο καλό της επιχείρησης. Αν κάποιος πιστεύει πως η ιδέα της είναι απαίσια, θέλει να της το πει. Ο καλύτερος τρόπος, συμβουλεύει, είναι να προτείνετε μία εναλλακτική λύση. Χρησιμοποιήστε το πλεονέκτημά σας -τι ξέρετε για τους πελάτες σας, τι έχετε μάθει κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στην εταιρεία και τις παραγωγικές εργασιακές μεθόδους που έχετε βρει.
Μετά, όταν θα έχετε κάνει την εναλλακτική σας πρόταση, προτείνετε να δοκιμαστεί για μία ή δύο εβδομάδες, και σχεδιάστε μία συνάντηση για να συζητήσετε τα αποτελέσματα. Η ιδέα σας μπορεί να μην δουλέψει, αλλά τουλάχιστον θα έχετε την ευκαιρία να εξερευνήσετε, να μάθετε και να μεγαλώσετε -θα μπορέσετε να δείτε τα λάθη σας και να μάθετε από την εμπειρία.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.