CELEBRITIES MEN’S POINT

Aυτό είναι το καλύτερο πρόγραμμα άσκησης σε διάδρομο γυμναστικής


JTeam

7 Ιουνίου 2022

Aυτό είναι το καλύτερο πρόγραμμα άσκησης σε διάδρομο γυμναστικής
Θέλετε να επιλέξετε το καλύτερο πρόγραμμα άσκησης σε διάδρομο;

Ο διάδρομος είναι το κατάλληλο εργαλείο για αερόβια γυμναστική. Μπορείτε να βαδίσετε με αργό, μέτριο ή γρήγορο ρυθμό, να κάνετε τζόκινγκ, να τρέξετε πιο γρήγορα, να προσαρμόσετε την κλίση ώστε να προσομοιάσετε την κίνηση της ανάβασης σε ανώμαλο έδαφος και άλλα πολλά.

Όλα αυτά σας επιτρέπουν να κάνετε μία συνεχή ή διαλειμματική προπόνηση εύκολα, γρήγορα και αποτελεσματικά. Εμείς σας έχουμε σήμερα το καλύτερο πρόγραμμα άσκησης για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Ποιο είναι;

Εβδομάδα 1η: 1' βάδισμα - 1' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 2' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 2' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 1' τρέξιμο - 1' βάδισμα

Εβδομάδα 2η: 1' βάδισμα - 2' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 3' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 2' τρέξιμο - 1' βάδισμα

Εβδομάδα 3η: 1' βάδισμα - 3' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 4' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 3' τρέξιμο - 1' βάδισμα

Εβδομάδα 4η: 1' βάδισμα - 4' τρέξιμο - 1' βάδισμα – 5' τρέξιμο - 1' βάδισμα - 4' τρέξιμο - 1' βάδισμα

- Στην αρχή και στο τέλος κάνετε επιπλέον 5 λεπτά βάδισμα.