CELEBRITIES MEN’S POINT

Τα 2 λάθη που κάνουν οι αρχάριοι στις ασκήσεις στήθους


JTeam

29 Ιουλίου 2022

Τα 2 λάθη που κάνουν οι αρχάριοι στις ασκήσεις στήθους
Unsplash/Arthur Edelmans
Τα δύο κλασικά λάθη που σου στερούν τα οφέλη

Μπορεί να έχεις ακούσει ότι ένας πάγκος αρκεί για να κάνεις τις ασκήσεις στήθους, αλλά τα πιθανά λάθη του πρωτάρη σε οδηγούν στην αποτυχία.

Αν θέλεις να κερδίσεις όλα τα οφέλη και να αποκτήσεις πιο δυνατό και γυμνασμένο στήθος, μάθε τα κλασικά λάθη που κάνει ένας πρωτάρης (και απόφυγέ τα).

Αγνοείς την πλάτη σου

Είναι δύσκολο να το αποδεχτείς, αλλά είναι η αλήθεια. Οι ασκήσεις στήθους δεν επικεντρώνονται μόνο σε αυτή την περιοχή. Πρέπει παράλληλα να γυμνάζεις και τους μύες της πλάτης, γιατί αλλιώς οι ώμοι τραβιούνται μόνο μπροστά. Διαφορετικά, τζάμπα ο κόπος που έχεις κάνει.

Ανοίγεις πολύ τους αγκώνες σου

Το κλασικό λάθος του πρωτάρη. Είσαι ξαπλωμένος και σηκώνεις βαράκια ή μπάρα. Τεντώνεις τα χέρια σε γωνία 90 μοιρών, με αποτέλεσμα να ανοίγεις τους αγκώνες για να το αντέξεις. Η ιδανική κίνηση όμως είναι η γωνία 45 μοιρών, ώστε να είναι ασφαλείς οι ώμοι σου σου και να μην επιβαρύνεται το στήθος.