AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

CELEBRITIES MEN’S POINT

Προπόνηση και καύσωνας: 3 tips που πρέπει να ξέρεις


JTeam

20 Αυγούστου 2022

Προπόνηση και καύσωνας: 3 tips που πρέπει να ξέρεις
Προπόνηση και καύσωνας: 3 tips που πρέπει να ξέρεις

Τα κύματα καύσωνα πηγαίνουν κι έρχονται αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εσύ θα γυμνάζεσαι λες και δεν έχει υψηλές θερμοκρασίες. Αν πηγαίνεις για τρέξιμο ή γενικά προτιμάς τους εξωτερικούς χώρους για να αθλείσαι, ακολουθούν τα 3 tips που πρέπει να θυμάσαι όταν γυμνάζεσαι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Ρύθμισε τον θερμοστάτη σου

Όταν γυμνάζεσαι στη ζέστη, το σώμα σου ιδρώνει πολύ προκειμένου να προσαρμοστεί στις θερμοκρασίες. Αλλά όταν το κάνεις απότομα, χωρίς προετοιμασία, δεν δίνεις χρόνο στο σώμα σου και εκεί υπάρχει ο κίνδυνος για λιποθυμίες και σοβαρές νόσους. Ξεκίνα από ήπια άσκηση, και ανέβασε σταδιακά ένταση. Το παν είναι να μην βιάζεσαι. Φόρα επίσης δροσερά βαμβακερά υφάσματα και απόφυγε τα συνθετικά.

Πρώτα δροσίσου, μετά γυμνάσου

Ανάλογα με τη διάρκεια της γυμναστικής σου, είναι σημαντικό να παραμένεις όσο πιο δροσερός γίνεται. Αν έχει μικρή διάρκεια, φρόντισε να ξεκινήσεις με χαμηλή σωματική θερμοκρασία. Αν διαρκέσει πολύ, κάνε διαλείμματα και χρησιμοποίησε παγωμένα ειδικά βραχιόλια για τον καρπό ή βρες κρύο αέρα.

Ενυδατώσου

Η πιο σημαντική συμβουλή. Η σωματική σου θερμοκρασία ανεβαίνει πιο γρήγορα αν είσαι αφυδατωμένος. Αν και δεν υπάρχει συγκεκριμένη ιδανική ποσότητα, γιατί όλα εξαρτώνται από τη ζέστη που κάνει, πόσο πολύ ιδρώνεις και πόση ώρα γυμνάζεσαι, καλό είναι να πίνεις 700 ml για κάθε μισό κιλό που χάνεις από τη γυμναστική