CELEBRITIES MEN’S POINT

3 προγράμματα για καύση λίπους πριν το φαγοπότι των γιορτών


JTeam

25 Δεκεμβρίου 2022

3 προγράμματα για καύση λίπους πριν το φαγοπότι των γιορτών
Μη στερηθείς τίποτα στο γιορτινό τραπέζι, ξεκουράσου, αλλά πρώτα στάξε λίγο

Γιορτές ίσον πολύ φαγητό, γλυκά και ποτά. Ξεκούραση, χαλαρές στιγμές και αλλαγές στο βάρος είναι επίσης μέσα στο πρόγραμμα και είναι η κατάλληλη στιγμή να τα απολαύσεις και να κάνεις ένα ωραίο διάλειμμα από την καθημερινότητα. Ωστόσο όσο καλύτερα προετοιμαστείς, τόσο λιγότερο θα βγεις εκτός προγράμματος.

Αν θες να διατηρήσεις το σωματικό σου βάρος και να μην το παρακάνεις, δεν έχεις παρά να κάνεις ένα πρόγραμμα με αεροβικές ασκήσεις, για έντονη καύση λίπους και καλύτερο μεταβολισμό. Έτσι θα μπορέσεις να απολαύσεις τα γιορτινά γεύματα, έχοντας κάνει ότι σου αναλογεί. Μη στερηθείς τίποτα, ξεκουράσου, αλλά πρώτα στάξε λίγο:

15 λεπτά υψηλής έντασης πρόγραμμα για καύση λίπους χωρίς εξοπλισμό και επανειλημμένα sets

20 λεπτά αερόβιας άσκησης για καύση λίπους

Πρόγραμμα για καύση τουλάχιστον 500 θερμίδων