Τι κοινό έχουν τα μυθικά τέρατα και τα άλογα; Είναι και τα δυο πάνω σε logos πολύ γνωστών εταιρειών. Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε την ιστορία πίσω από την εικόνα κάθε logo.
Burberry
Η αγγλική εταιρεία είναι γνωστή για το καρό της, το οποίο εμφανίζεται κατά κόρον στα κασκόλ, στις φόδρες των καμπαρντινών και στα πουλόβερ του brand. Οι καμπαρντίνες όμως ήταν το επαναστατικό προϊόν της εταιρείας και αυτό που την έκανε γνωστή στα τέλη του 19ου αιώνα. Το original logo της Burberry δημιουργήθηκε το 1901 με το παρατσούκλι «Ιππικός ιππότης» και δείχνει έναν ιππότη να ιππεύει έναν μονόκερω -το έμβλημα της οικογένειας των Burberry. Ο ιππότης κρατάει ένα λάβαρο που γράφει «Prorsum», δηλαδή «Μπροστά» που υποδηλώνει την επαναστατική φόρα του brand. Το 2018 η Burberry αφαίρεσε τον ιππότη.
Rolex
Οι περισσότεροι αναγνωρίζουν την κορώνα στο logo της Rolex, αλλά λίγοι το slogan και το τι αντιπροσωπεύει. «Μια κορώνα για κάθε επίτευγμα» είναι το slogan και αναφέρεται στην παράδοση του να δίνεις ρολόγια ώς δώρα ή βραβεία για να σηματοδοτήσουνι ένα ορόσημο σταδιοδρομίας. Μια επικρατούσα παράδοση όταν το logo κατοχυρώθηκε το 1925.
Lacoste
Η Lacoste είναι γνωστή για τα luxury casual ρούχα της και ειδικά για τα polo μπλουζάκια της με τον κλασικό κροκόδειλο επάνω. Το brand ιδρύθηκε από τον Rene Lacoste, έναν τενίστα star και style icon, του οποίου το παρατσούκλι ήταν «κροκόδειλος». Όταν δημιούργησε το brand έβαλε ως logo τον κροκόδειλο ώστε να αναγνωρίζεται από τους fans του.
Versace
Ο Gianni Versace ήταν καταγοητευμένος από την ελληνική μυθολογία από όταν ήταν ακόμη παιδί και έπαιζε ανάμεσα στα αρχαιολογικά ερείπια στην Calabria. Το κεφάλι της Μέδουσας, της οποίας η ματιά μετέτρεπε σε πέτρα όποιον την κοίταζε κατάματα, έγινε ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα logos στον κόσμο. Αυτό ακριβώς ήθελε να κάνει και ο Versace με το brand του, να μένουν όσοι βλέπουν τα ρούχα του εμβρόντητοι από την ομορφιά τους.
Louis Vuitton
Ακόμα ένα logo που αναγνωρίζεται παγκοσμίως είναι το μονόγραμμα της Louis Vuitton, το «LV». Δημιουργήθηκε από τον γιο του Louis, τον George και δεν έχει αλλάξει από την δεκαετία του 1890. Τα μικρά σχέδια που θυμίζουν λουλούδια στο υπόλοιπο logo, είναι εμπνευσμένα από τα ιαπωνικά άνθη κερασιάς και μπήκαν και αυτά πολύ νωρίς στο logo του brand. Ο Louis Vuitton ήταν πάρα πολύ ενθουσιώδης με την προστασία της φήμης του και της αυθεντικότητάς του, οπότε το μονόγραμμα και τα μικρά άνθη αποτελούσαν «ασπίδες προστασίας» απέναντι στις απομιμήσεις.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.