Δεν είναι που έχει καταφέρει να χτίσει μια ολόκληρη βιομηχανία γύρω από το όνομά του, ισορροπώντας εξίσου καλά ανάμεσα στη μόδα και την ομορφιά. Ούτε το ότι ήταν εκείνος που έσωσε τον οίκο Gucci από την χρεοκοπία. Είναι που τα κάνει όλα αυτά να φαίνονται τόσο φυσικά και αβίαστα.
Γνωστός για τις προβοκατόρικες καμπάνιες του που φωνάζουν "sexy" από μακριά, ο Tom Ford ήταν θα λέγαμε ένας επαναστάτης από κούνια. Γεννημένος στο Texas το 1961, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη το 1979 προκειμένου να σπουδάσει Ιστορία της Τέχνης στο NYU, καταλήγοντας να αποφοιτά από το Parson's school of design με πτυχίο στην αρχιτεκτονική - στο ενδιάμεσο δεν παρέλειψε να κάνει μερικά περάσματα από το θρυλικό Studio 54, με τα parties του Andy Warhol να διαμορφώνουν σε μεγάλο βαθμό τη μετέπειτα δημιουργικότητά του.
Η πρώτη του δουλειά στον χώρο της μόδας ήρθε μετά από αμέτρητα παρακάλια προς την σχεδιάστρια μόδας Cathy Hardwick να τον δεχτεί για ένα interview, με την ίδια να αποδέχεται τελικά, χωρίς όμως καμία πρόθεση να του δώσει κάποιαευκαιρία.
«Στην ερώτηση "Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου Ευρωπαίοι designers", εκείνος απάντησε "Armani και Chanel". Όταν αργότερα τον ρώτησα γιατί το έκανε, μου είπε "φορούσατε Armani". Γίνεται να μην τον προσλάβεις;"
Έμεινε κοντά της δύο χρόνια ενώ εκεί γνώρισε και τον σύντροφο της ζωής του, Richard Buckley, με τον οποίο παντρεύτηκαν το 2014 μετά από σχεδόν 25 χρόνια σχέσης και απέκτησαν ένα γιο, τον Alexander John Buckley Ford.
Η χρυσή εποχή στη Gucci
To 1994 αναλαμβάνει creative director για τη Gucci, με την δεκαετία του εκεί να χαρακτηρίζεται "χρυσή εποχή" για το brand. Κατάφερε να σώσει τον οίκο από την χρεοκοπία («ό,τι άγγιζα έμοιαζε να γίνεται χρυσός», έχει δηλώσει ο ίδιος) ενώ ήταν εκείνος που άλλαξε την εικόνα του από το πιο grunge στο πιο sophisticated sexy.
Το επόμενο βήμα
Η ιδέα για το επώνυμο brand γεννήθηκε το 2004, λίγο μετά δηλαδή από την αποχώρησή του από τον οίκο Gucci. Προϊόντα ομορφιάς, αρώματα αλλά και μια σειρά από γυαλιά ηλίου ήταν όσα προηγήθηκαν πρωτού μας συστήσει τη luxury menswear σειρά του, με τα γνωστά πλέον εκλεπτυσμένα κοστούμια, αξεσουάρ και παπούτσια, γνωρίζοντας τεράστια επιτυχία - ενδεικτικά, έχει αναδειχτεί GQman of the year ενώ το 2008 έλαβε τη διάκριση του Designer of the year. Το 2010 αποφάσισε να επιστρέψει και στον τομέα του womenswear, με την πρώτη συλλογή του να παρουσιάζεται στο κοινό μέσα από ένα exclusive αφιέρωμα της Αμερικανικής Vogue. Λέγεται μάλιστα πως, κατά μέσο όρο, κάθε πελάτης που επισκέπτεται ένα κατάστημά του, φεύγει έχοντας ξοδέψει περίπου $1,797.
Κι αν αναρωτιέσετε πώς τα έχει καταφέρει όλα αυτά, ο ίδιος έχει δώσει απάντηση: «Εργάζομαι non-stop. Όσο είμαι ξύπνιος, δουλεύω".
Γεγονός που δεν μας ξαφνιάζει και τόσο από έναν άνθρωπο που ξυπνάει καθημερινά στις 4:30 π.μ. και το πρώτο πράγμα που κάνει είναι να μπει για ένα ζεστό αφρόλουτρο ενώ παράλληλα απολαμβάνει έναν παγωμένο espresso.
[gallery-687727]Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και συντονιστείτε στον παλμό της διεθνούς showbiz, με συνεχή updates γύρω από την ποπ κουλτούρα και τους αγαπημένους σας celebrities.