GREEN

«Οι γονείς μου ήταν πλαστικές σακούλες»: Λούτρινα ζώα της θάλασσας μας λένε την ιστορία τους, στη νέα καμπάνια ΙΚΕΑ


JTeam

2 Μαρτίου 2023

«Οι γονείς μου ήταν πλαστικές σακούλες»: Λούτρινα ζώα της θάλασσας μας λένε την ιστορία τους, στη νέα καμπάνια ΙΚΕΑ
Παιχνίδια φτιαγμένα από πλαστικό που βρέθηκε στον ωκεανό, μιλούν για την ιστορία τους σε τρία φανταστικά βίντεο

«Η μαμά μου ήταν καλαμάκι κι ο μπαμπάς μου πλαστικό ποτήρι για πάρτι. Κάποιοι θα με έλεγαν party animal». Από κάτω, ένας λούτρινος χαμογελαστός καρχαρίας. «Η μητέρα μου ήταν σακούλα σκουπιδιών και ο πατέρας μου σακούλα από πατατάκια. Λένε πως έχω τα μάτια της μητέρας μου». Από κάτω, μία φάλαινα. Και τα δύο από την ΙΚΕΑ, «φτιαγμένα από πλαστικό που βρέθηκε στον ωκεανό». Όλα τους, αληθινά προϊόντα της σειράς Blåvingad, αλλά και ο τρόπος της εταιρείας να περάσει ένα μήνυμα υπέρ της βιωσιμότητας.

Στη νέα αυτή καμπάνια, η οποία περιλαμβάνει και τρία βίντεο, βλέπουμε παιχνίδια που μιλάνε να εξηγούν πώς γνωρίστηκαν οι γονείς τους. Το πρώτο, ένας φιλικός καρχαρίας, είπε πως οι δικοί του γνωρίστηκαν σ’ ένα πολυτελές γιοτ στη Μεσόγειο, το οποίο πήγαινε σε πάρτι στην Ίμπιζα, όπου ένιωσαν άνετα. «Στο κάτω-κάτω, τι είναι ένα πάρτι χωρίς ποτήρι και καλαμάκι;». Το καρχαριάκι δημιουργήθηκε από ανακυκλωμένο πλαστικό, λοιπόν.

Οι δύο επόμενες διαφημίσεις έχουν παρόμοιο story. Στη μία πρωταγωνιστεί μία μπλε φάλαινα από την Ιταλία. «Η ιστορία μου ξεκινά στα 90s, την ακτή της Σικελίας. Ήταν μία συνηθισμένη μέρα για κάθε ντόπιο, αλλά σίγουρα όχι για τους γονείς μου. Ήταν ζήτημα ενός δευτερολέπτου. Κοιτάχτηκαν και αμέσως κατάλαβαν ότι ήταν απόλυτα ταιριαστοί. Αλλά η μοίρα είχε άλλα σχέδια», είπε. Ήταν πλαστικές σακούλες, από διαφορετικά σούπερ μάρκετ, που πέρασαν από σαράντα κύματα μέχρι να μπορέσουν να είναι μαζί.

Για το τέλος, έχουμε μία Γαλλίδα όρκα. «Οι γονείς μου ήρθαν από διαλυμένες οικογένειες. Κι οι δύο ορφάνεψαν νωρίς. Γνωρίστηκαν στην ακτή της Γαλλίας, μία βροχερή μέρα», ξεκίνησε. Εκείνος, ένα κουτί πορτοκαλάδας. Εκείνη, ένα σωληνάριο οδοντόκρεμας.

Η γενική διευθύντρια marketing, επικοινωνίας, επίπλων για το σπίτι και retail design της ΙΚΕΑ, Carla Klumpenaar, δήλωσε ότι η συγκεκριμένη συλλογή «αποτελεί έμπνευση για όλους, ενθαρρύνοντάς μας να ζήσουμε πιο υγιείς και βιώσιμες ζωές. Καθώς όλοι μοιραζόμαστε το ίδιο σπίτι, είναι απαραίτητο να αναλάβουμε την ευθύνη και να δουλέψουμε για ένα πιο βιώσιμο μέλλον».

Aκολουθήστε το jenny.gr στο google news και μείνετε ενημερωμένοι για το sustainability, το climate emergency και τα πάντα γύρω από το περιβάλλον.