Jogging στο κρύο: Τι πρέπει να προσέχετε

The Jennettes
Δευτέρα, 07 Δεκεμβρίου 2020

Το τρέξιμο είναι γνωστό ότι είναι από τις καλύτερες ασκήσεις και γυμνάζει όλο το σώμα, ενώ συμβάλλει σε μια καλύτερη υγεία.
 Όμως το τρέξιμο είναι πολλά περισσότερα. Είναι τρόπος ζωής.  Και παρά την δύσκολη νέα πραγματικότητα που διανύουμε δεν θα σταματήσουμε την αγαπημένη μας συνήθεια.

Από την άλλη, η θερμοκρασία συνεχώς πέφτει και το κρύο κάνει το τρέξιμο πιο δύσκολο.

Τι πρέπει όμως να προσέχουμε όταν τρέχουμε στο κρύο;

Ξεκινήστε το ζέσταμα από το σπίτι
Ξεκινήστε την προθέρμανση από το σπίτι και έτσι όταν βγείτε δεν θα νιώσετε το κρύο.

Διατηρήστε τα χέρια και το κεφάλι ζεστό
Φορέστε γάντια και σκούφο όταν τρέχετε στο κρύο και προστατευτείτε.

Κάντε layering
Δεν αρκεί ένα μπουφάν για να βγείτε και να κάνετε Jogging. Φορέστε περισσότερες στρώσεις από  ρούχα και αν χρειάζεται ισοθερμικά.

Σωστά παπούτσια

Σε περίπτωση παγετού τα παπούτσια καλό είναι να έχουν σόλα με traction.

Ρίξτε τους ρυθμούς
Το κρύο αυξάνει τους καρδιακούς παλμούς  για αυτό κρατήστε μια μέτρια ταχύτητα αερόβιας γυμναστικής και αποφύγετε τα spints.

Νερό και στο κρύο

Το νερό δεν είναι απαραίτητο μόνο στις υψηλές θερμοκρασίες. Ενυδατωθείτε πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά το running session.

H διάρκεια
Αν δεν είστε επαγγελματίες τα 60 λεπτά είναι αρκετά ενώ αν αποφασίσατε να ξεκινήσετε τώρα 30 λεπτά είναι μια καλή αρχή.

Τερματισμός στο σπίτι
Μετά το τρέξιμο, η θερμοκρασία του σώματός πέφτει απότομα για αυτό καλύτερα να τερματίζετε στο στο σπίτι. Διαφορετικά ένα χοντρό μπουφάν είναι απαραίτητο μετά το τέλος της άσκησης. 

Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits