Αφήστε το πρόγραμμα διατροφής του Chris Hemsworth για το "Thor" να σας βάλει σε φόρμα

Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ρεαλιστικός τρόπος να φτιάξεις το σώμα και τις φέτες του Chris Hemsworth στον ρόλο του σαν Thor, είναι να αντιγράψεις, όχι ακριβώς τις ασκήσεις που κάνει κάθε μέρα, αλλά κάτι πιο εύκολο: το πλάνο της διατροφής του.

Μπορεί να μη γίνεις ακριβώς σούπερ ήρωας αλλά θα έχεις πλησιάσει πολύ κοντά τον στόχο του να αποκτήσεις υπερδυνάμεις!

Ο Chris Hemsworth για να αποκτήσει την εμφάνιση του Thor, δούλεψε σκληρά και υιοθέτησε στα γυρίσματα μία αμιγώς vegan διατροφή. Πριν τα γυρίσματα όμως, λάμβανε αρκετές πρωτεΐνες, καταναλώνοντας στήθος κοτόπουλου και ψάρι, με συνοδεία λαχανικών, καστανού ρυζιού, γλυκοπατάτας και άλλων τροφών πλούσιων σε ενέργεια. Τα θρεπτικά γεύματα είναι το κλειδί πίσω από τις εμφανίσεις του σε όλους του τους ρόλους και ακολουθεί το πρόγραμμα διατροφής που επιλέγει καθημερινά σε περίπτωση που θέλετε να το υιοθετήσετε κι εσείς στη ρουτίνα σας!

Κοτόπουλο: Επιλέγει να είναι άπαχο και λέει ναι, σε ένα γεμάτο πιάτο με στήθος κοτόπουλου που του προσφέρει την απαραίτητη πρωτεΐνη. 

Ψάρι: Πλούσιο σε πρωτεΐνη και Ωμέγα- 3, το ψάρι είναι η εβδομαδιαία του επιλογή καθώς είναι σούπερ θρεπτικό και υγιεινό. Βάλτε το λοιπόν, στο πρόγραμμά σας τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα. 

Λευκά αυγά: Ναι, καλά διαβάσατε. Πρέπει να είναι λευκά στο χρώμα σαν αυτά που αγοράζουμε για τα μωρά, γιατί είναι τεράστια πηγή πρωτεΐνης. Πέρα από το ότι κάνουν καλό στην υγεία του βρέφους, προσφέρουν την απαραίτητη αντοχή στους bodybuilders εάν δεν το ξέρατε!

Καστανό ρύζι: Τι να πει κανείς για αυτή την εξαιρετική τροφή, η οποία δεν θα μπορούσε να λείπει από το πλάνο διατροφής του ηθοποιού. Όταν είναι ολικής άλεσης το ρύζι, κάνει θαύματα και δίνει την απαραίτητη ενέργεια και ώθηση στον οργανισμό ακόμη και αν δεν έχετε να υποδυθείτε τον ρόλο του Thor.

Κινόα: Δεν περιέχει γλουτένη και είναι πλούσια σε αμινοξέα. Επίσης, περιέχει μαγνήσιο, πλούσιες φυτικές ίνες, βιταμίνη Β, σίδηρο, κάλλιο, φώσφορο και βιταμίνη Ε. Εάν θέλετε να είστε fit, πρέπει να την εντάξετε οπωσδήποτε στην καθημερινή σας διατροφή και να την καταναλώνετε αρκετά συχνά. 

Γλυκοπατάτα: Πρόκειται για εξαιρετική πηγή φυτικών ινών. Περιέχει βιταμίνες, ιχνοστοιχεία, όπως κάλιο, σίδηρο, βιταμίνες B και C. Επίσης, λειτουργεί ως φυσικό αντιοξειδωτικό λόγω της β- καροτίνης που περιέχει. 

Λαχανικά: Μπρόκολο, σπαράγγια και μπόλικη πρασινάδα είναι μέρος της διατροφής που επιλέγει σε καθημερινή βάση να καταναλώνει ο Hemsworth για να λαμβάνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά. 

Μπανάνες: Από τη διατροφή του, δεν παραλείπει φυσικά τις μπανάνες που είναι πλούσιες σε κάλιο. Προστατεύουν την υγεία της καρδιάς και βοηθούν την πέψη. Και αφού τις έχει εντάξει στη διατροφή του ο Chris, ε, πρέπει κι εσύ!

Φασόλια: H τελευταία τροφή που δεν παραλείπει ποτέ από το πρόγραμμα της διατροφής του είναι τα φασόλια. Τα κατανάλωνε σε καθημερινή βάση στον ρόλο του ως Thor. Μπορεί να προκαλούν αέρια αλλά έχουν απίστευτα οφέλη για την υγεία και δεν έχετε παρά να τα εντάξετε κι εσείς στην διατροφή σας!

Για μία καλύτερη εικόνα, δείτε το πλάνο των γευμάτων του:

Πρωινό: 1 φλιτζάνι βρώμη, 1 μπανάνα, μισό φλιτζάνι σταφίδες, άπαχο γάλα, 4 λευκά αυγά, 1 αυγό, 50 γρ, τυρί, πρωτεϊνούχο ρόφημα, φυσικό χυμό

Brunch: Τυρί cottage, γαλοπούλα, ξηρούς καρπούς, πρωτεϊνούχο ρόφημα, γιαούρτι

Σνακς: Καπνιστό βοδινό

Μεσημεριανό: 3 στήθη κοτόπουλου, 100 γρ. καστανό ρύζι, 1 φλιτζάνι μπρόκολο, 1 φλιτζάνι μαυρομάτικα, 1 ποτήρι άπαχο γάλα

Βραδινό: 3 φιλέτα σολομού, 100 γρ. κινόα, 100 γρ. σπαράγγια, ένα ποτήρι άπαχο γάλα, γιαούρτι

Supper: 2 βραστά αυγά, 2 φέτες μαύρο ψωμί και πρωτεϊνούχο ρόφημα

Καλή σας επιτυχία!