Το διατροφικό μενού του Chris Hemsworth για να αποκτήσει όγκο

The Jennettes
Παρασκευή, 19 Νοεμβρίου 2021

Ο Chris Hemsworth δεν έγινε Thor μέσα σε μία μέρα.

Ο σεφ των celebrities, Dan Churchill, ετοιμάζει τα γεύματα του Hemsworth, με τον οποίο συνεργάζεται και στην εφαρμογή wellness Centr που έχει δημιουργήσει ο ηθοποιός. Αν και ο σεφ δεν σε προτρέπει να τρως σαν τον Chris, αποκαλύπτει ότι χρειάζεται το λιγότερο 5.000 θερμίδες τη μέρα όταν θέλει να βάλει όγκο για τις ανάγκες κάποιου ρόλου.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chris Hemsworth (@chrishemsworth)

Αν είσαι κι εσύ σε φάση που θέλεις να πάρεις κιλά ή να αποκτήσεις όγκο, ο ειδικός σου λέει ότι η σωστή αναλογία στη διατροφή είναι: 50-55% υδατάνθρακες, 20-30% λίπος και 20-30% πρωτεΐνη. Τρώει 4 μεγάλα γεύματα τη μέρα και συνήθως είναι τα εξής:

Το πρωινό αποτελείται από 1 ή 1μιση φλιτζάνι βρώμη, αμυγδαλοβούτυρο και σπόρους chia για καλά λιπαρά. Εναλλακτικά, πίνει ένα shake με γάλα, βρώμη, εκχύλισμα βανίλιας, πρωτεΐνη βανίλιας, χουρμάδες και λίγο αλάτι. Πάμε να δούμε μία κλασική συνταγή smoothie που τιμά συχνά ο Hemsworth.

Υλικά:
1 χουρμά χωρίς το κουκούτσι σε βραστό νερό
80 ml γάλα αμυγδάλου
μισή παγωμένη μπανάνα
2 κουταλιές σκόνη βανίλιας
5 αμύγδαλα
4 μεγάλα παγάκια

Ανακάτεψε όλα τα υλικά στο μπλέντερ. Έτοιμο.

Το μεσημεριανό περιλαμβάνει σίγουρα πολύ κοτόπουλο και το επόμενο γεύμα σερβίρεται με σολομό και καστανό ρύζι (αλλά σε μεγάλη ποσότητα). Η μέρα κλείνει με τηγανιτό κοτόπουλο και ρύζι και επιδόρπιο. Μιλάμε συνήθως για μπάρες με χουρμάδες ή ένα cookie με φυστικοβούτυρο. Πριν αποφασίσετε να αλλάξετε τη διατροφή σας, συμβουλευτείτε διατροφολόγο για να την προσαρμόσεις στις δικές σας ανάγκες.

Πηγή φωτογραφίας: Instagram/ChrisHemsworth