Coty και Swarovski υπογράφουν μακροχρόνια συμφωνία για την είσοδο στην αγορά της ομορφιάς
JTeam
6 Δεκεμβρίου 2024
Η συμφωνία αυτή σηματοδοτεί την αρχή μιας μακροχρόνιας συνεργασίας, βασισμένης σε μια κοινή δέσμευση για δημιουργικότητα και καινοτομία. Η συνεργασία έρχεται σε μια περίοδο όπου η Coty συνεχίζει να αναβαθμίζει και να διαφοροποιεί το χαρτοφυλάκιό της, φέρνοντας συνεχώς νέα προϊόντα, μάρκες και καινοτομίες στο προσκήνιο. Η νέα αυτή συνεργασία ενισχύει τη φήμη της Coty ως ο ιδανικός συνεργάτης για παγκόσμιες μάρκες που επιδιώκουν να δημιουργήσουν ή να αναβαθμίσουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων ομορφιάς τους.
Η Swarovski Crystal Business εκπροσωπείται σε περισσότερες από 140 χώρες παγκοσμίως, με 2.300 μπουτίκ που συμπληρώνονται από επιλεγμένους πολυκαναλικούς συνεργάτες. Η νέα συνεργασία δίνει τη δυνατότητα στη Swarovski να ενισχύσει την παρουσία και την αναγνωρισιμότητά της στην αγορά ομορφιάς, καθώς και να διαφοροποιήσει τις προϊοντικές της προσφορές.
Επιπλέον, η Swarovski φέρνει τη μοναδική της ταυτότητα στον τομέα της ποπ πολυτέλειας και της joyful εκκεντρικότητας στη βιομηχανία της ομορφιάς, δημιουργώντας πολυτελή προϊόντα που γιορτάζουν την ατομικότητα.
Ο Jean Holtzmann, Chief Brands Officer Prestige της Coty, δήλωσε:
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη νέα, μακροχρόνια συνεργασία μας με τη Swarovski για την ανάπτυξη και διάθεση στην αγορά συναρπαστικών νέων σειρών αρωμάτων και προϊόντων ομορφιάς. Γνωστή για την πρωτοποριακή τεχνολογία και την απαράμιλλη καλλιτεχνία της, η Swarovski έχει κερδίσει σημαντική αναγνώριση από τους καταναλωτές παγκοσμίως, γεγονός που την καθιστά ιδανική επιλογή για μια παγκόσμια ανάπτυξη σε βασικές αγορές, όπως η ΕΜΕΑ, η Αμερική και η Ασία.
Αυτή η συμφωνία αδειοδότησης ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική επιτυχίας της Coty, που εστιάζει σε συνεργασίες με δυνατότητες ανάπτυξης πολλαπλών κατηγοριών. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε με τη Swarovski για να δημιουργήσουμε μοναδικά προϊόντα ομορφιάς που θα εμπνέουν κομψότητα και θα εκφράζουν την ατομικότητα.»
Ο Michele Molon, Chief Commercial Officer της Swarovski, δήλωσε:
«Η συνεργασία με την Coty αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Swarovski, καθώς συνεχίζουμε να επεκτείνουμε το brand μας σε νέες κατηγορίες προϊόντων. Αυτή η συνεργασία μας επιτρέπει να φέρουμε τη μοναδική μας ταυτότητα Pop Luxury – μια πολυτέλεια δημιουργική, διασκεδαστική, πολύχρωμη και γεμάτη χαρούμενη φινέτσα – στον κόσμο της ομορφιάς και των αρωμάτων, αξιοποιώντας παράλληλα την εκτενή τεχνογνωσία της Coty στον κλάδο.
Μαζί, θα δημιουργήσουμε πανέμορφα και πολυτελή προϊόντα που αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας στην ποιότητα και την καινοτομία. Ανυπομονούμε για τις ατελείωτες δυνατότητες που θα φέρει αυτή η συνεργασία.»
Το πρώτο λανσάρισμα στο πλαίσιο αυτής της συμφωνίας αδειοδότησης αναμένεται το 2026
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.