ΟΜΟΡΦΙΑ SKINCARE

Beauty Trip στη μαγευτική Νίσυρο

TSVIGKOU

30 Μαΐου 2017

Το ραντεβού ήταν στις 6 το πρωί, στο αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος". Επιβιβαστήκαμε όλοι στο αεροπλάνο και ξεκίνησε ένα beauty trip με αρχικό προορισμό την Κω.

Λίγες ώρες μετά και αφού αφήσαμε τα πράγματά μας στο ξενοδοχείο περάσαμε με το καραβάκι στη Νίσυρο, όπου και έγινε το λανσάρισμα του Mineral 89.

Στην αρχή το πρόγραμμα είχε περπάτημα στα στενά σοκάκια του νησιού, μαζί με τον ξεναγό όπου μας εξηγούσε με ευχάριστο τρόπο όλα τα ιστορικά γεγονότα που έχουν γίνει στο νησί. Μετά από ένα πλούσιο γεύμα ανεβήκαμε στην καλντέρα, στο πιο όμορφο ίσως σημείο του νησιού, όπου η θέα είναι απέραντη.

Εκεί μας μίλησαν για το νέο ενυδατικό booster της Vichy, Mineral 89 με υαλουρονικό οξύ, το οποίο από προσωπική εμπειρία πρέπει να σας πω ότι έχει απίστευτα λεπτόρρευστη υφή. Ταιριάζει σε κάθε επιδερμίδα και κάθε ηλικία και προτείνετε για καθημερινή, πρωινή χρήση, αμέσως μετά τον καθαρισμό. Τονώνει, δίνει λάμψη, ενυδατώνει και ενδυναμώνει το δέρμα...τι άλλο να ζητήσει μία γυναίκα από ένα προϊόν ομορφιάς;
Η ονομασία του, Μineral 89, δεν είναι τυχαία, αφού το Ιαματικό Μεταλλικό νερό της Vichy, υπάρχει σε συγκέντρωση 89% στο συγκεκριμένο προϊόν. Το ιαματικό μεταλλικό νερό της Vichy αναβλύζει από την καρδιά της προστατευόμενης περιοχής των ηφαιστείων της Οβέρν, στη Γαλλία. Γι αυτό κι εμείς μετά την παρουσίαση πήγαμε στο ηφαίστειο της Νισύρου, για να πάρουμε μία μικρή γεύση από το πώς γεννιέται το ιαματικό μεταλλικό νερό της Vichy.

Ένα τοπίο σεληνιακό, με ενεργούς κρατήρες που αναβλύζει θειάφι και θερμός αέρας. Τόλμησα και πήγα να τους δω από κοντά και πιστέψτε με έζησα μία εμπειρία μοναδική.

Η ημέρα έκλεισε τόσο γεμάτη, στο ξενοδοχείο με υπέροχες συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων.

Το επόμενο πρωί, η πρώτη μου κίνηση ήταν να εφαρμόσω το Mineral 89 στο πρόσωπό μου. Αφού έκανα το καθαρισμό, το άπλωσα με ταμποναριστές κινήσεις και αμέσως ένιωσα αναζωογονημένη και ενυδατωμένη.

Στη συνέχεια άπλωσα την αντηλιακή της Vichy και πήγα για πρωινό. Δεν ήθελα να χάσω λεπτό από την εμπειρία αυτού του beauty trip. Όλα ήταν τόσο οργανωμένα, τόσο εντυπωσιακά και σαφώς τα προϊόντα προσαρμοσμένα στις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας.

Σε ευχαριστώ Vichy!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τα καλύτερα προϊόντα ομορφιάς, την τέλεια εφαρμογή τους και τα πιο hot beauty news.