Η 93χρονη βασίλισσα Ελισάβετ έχει αποφασίσει να μπει σε καραντίνα μαζί με τον σύζυγό της, πρίγκιπα Φίλιππο καθώς έχει επιδεινωθεί η πανδημία κορωνοϊού και στην Αγγλία.
Μάλιστα αυτό έγινε γιατί το ποσοστό των νεκρών στην Βρετανία σχεδόν διπλασιάστηκε φτάνοντας τους 21 γεγονός που έκανε το παλάτι να πάρει ακόμη πιο δραστικά μέτρα.
Σύμφωνα με τα ξένα μέσα, μια βασιλική πηγή δήλωσε στην The Sun: «Είναι καλά στην υγεία της, αλλά θεωρήθηκε καλύτερο να φύγει από το παλάτι. Πολλά μέλη του προσωπικού της είναι σε πανικό λόγω του κορωνοϊού. Η βασίλισσα Ελισάβετ συναντήθηκε με αρκετό κόσμο εκεί μέχρι πρόσφατα. Αλλά σε λίγο κλείνει τα 94 και οι σύμβουλοί της πιστεύουν πως είναι καλύτερο να απομακρυνθεί για λίγο».
Μάθε τώρα όλα τα νέα για τα αγαπημένα σου διάσημα πρόσωπα. Ακολούθησε το JennyGr στο Google News.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
- Προβλέψεις εβδομάδας 22 - 28 Ιουνίου 2026 για τα ζώδια, από την ζαρΑτούΣΤΡΑ - Σταθερότητα, ωριμότητα και προοπτική στις σχέσεις
- Αντηλιακή κρέμα με χρώμα: Οι καλύτερες επιλογές για γυναίκες άνω των 60
- Βρήκαμε την οικονομική λύση από τα ΙΚΕΑ που θα βάλει σε τάξη τα συρτάρια της κουζίνας σου στο άψε σβήσε