REAL LIFE

Τι ξέχασαν οι επιβάτες μέσα στα οχήματα της Uber


JTeam

2 Ιουλίου 2022

Τι ξέχασαν οι επιβάτες μέσα στα οχήματα της Uber
Τι κάνει ένα εξάρτημα σκούπας ή μια καφέ χελώνα σε ένα ταξί; Περιμένουν να βρεθούν γιατί κάποιος επιβάτης απλώς τα… ξέχασε.

Πέραν των συνηθισμένων απολεσθέντων που είναι ένα κινητό τηλέφωνο, ή μια ταυτότητα τα UberTaxi έχουν «φιλοξενήσει» μεγάλη γκάμα ξεχασμένων αντικειμένων, όπως καταγράφονται στον ετήσιο δείκτη Lost & Found, που
δημοσίευσε η Uber.

Η Uber δημοσιεύει για έκτη φορά τους σχετικούς καταλόγους που καταγράφουν τα Lost & Found και παρουσιάζουν σημαντική ποικιλία ως προς το περιεχόμενό τους.

Τηλέφωνα, κλειδιά και πορτοφόλια βρέθηκαν για άλλη μια φορά στην κορυφή της λίστας με τα πιο συχνά ξεχασμένα αντικείμενα, αλλά οι επιβάτες δεν αφήνουν απλώς τα συνηθισμένα πίσω – καθώς νύφες και γαμπροί είναι ανάμεσα στους πιο ξεχασιάρηδες! Ξεχνούν από το νυφικό τους πέπλο με μαργαριτάρια, το σμόκιν του γαμπρού μέχρι και τις βέρες!

Ενδεικτικά, ανάμεσα στα πιο παράξενα ξεχασμένα αντικείμενα μπορεί κανείς να βρει 500 γραμμάρια χαβιάρι, εσώρουχα, κοτομπουκιές, μια αποκριάτικη στολή πίτσας, μενταγιόν του Βούδα, ένα προσθετικό μεταλλικό πόδι και μια καφέ… χελώνα.

Τα δέκα πιο συχνά ξεχασμένα αντικείμενα είναι τα εξής:

1. Τηλέφωνο / κάμερα
2. Πορτοφόλι
3. Κλειδιά
4. Σακίδιο πλάτης / τσαντάκι
5. Ακουστικά / ηχείο
6. Γυαλιά
7. Ρούχα
8. Καπνικά είδη
9. Κοσμήματα
10. Αστυνομική ταυτότητα

Οι χρήστες της Uber εμφανίζουν ασθενέστερη μνήμη το Σάββατο και την Κυριακή σύμφωνα με τις μαρτυρίες των οδηγών της Uber. Το Σαββατοκύριακο είναι πιο πιθανό να ξεχάσει κανείς κάτι στο πίσω κάθισμα, ενώ νωρίς το απόγευμα οι πιθανότητες αυξάνονται κατακόρυφα.

Σε περίπτωση, που κάποιος ξεχάσει προσωπικό του αντικείμενο σε ένα UberTaxi θα πρέπει να αισθάνεται τυχερός. Και αυτό γιατί η Uber έχει φροντίσει να απλοποιήσει όσο το δυνατόν την επανασύνδεση του… ξεχασιάρη με το αντικείμενο που άφησε
στο ταξί.

Η διαδικασία είναι απλή. Ο χρήστης της Uber μπορεί να επικοινωνήσει με τον οδηγό του οχήματος, επιλέγοντας στην εφαρμογή του κινητού του: «Τα ταξίδια σας» και στη συνέχεια τη διαδρομή κατά την οποία ξέχασε το αντικείμενο. Κάνοντας κύλιση προς τα κάτω μπορεί να πατήσει «Εύρεση χαμένου αντικειμένου» και κατόπιν «Επικοινωνία με το πρόγραμμα οδήγησης για ένα χαμένο αντικείμενο». Ο ενδιαφερόμενος μπορεί, στη συνέχεια της οθόνης, να πληκτρολογήσει τον αριθμό τηλεφώνου στον οποίο θέλει να επικοινωνήσουμε μαζί του. Στη συνέχεια πατάει «Υποβολή». Εάν έχει χάσει το προσωπικό του τηλέφωνο, εισαγάγει τον αριθμό τηλεφώνου ενός φίλου του. Το τηλέφωνο θα χτυπήσει και θα συνδεθεί απευθείας με τον αριθμό κινητού του οδηγού. Εάν ο οδηγός παραλάβει και επιβεβαιώσει ότι το αντικείμενο βρέθηκε, κανονίζεται μια συνάντηση σε τόπο και χρόνο που εξυπηρετεί τον αυτοκινητιστή και τον επιβάτη, για την επιστροφή του απολεσθέντος.

Σχετικά με την Uber:

Η αποστολή της Uber είναι να δημιουργεί ευκαιρίες μέσω της κίνησης. Ξεκινήσαμε το 2010 για να λύσουμε ένα απλό πρόβλημα: πώς μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση σε μια διαδρομή με το πάτημα ενός κουμπιού; Περισσότερα από 25 δισεκατομμύρια ταξίδια αργότερα, κατασκευάζουμε προϊόντα για να φέρουμε τους ανθρώπους πιο κοντά στο σημείο που θέλουν να είναι. Αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο μετακινούνται οι άνθρωποι, τα τρόφιμα και τα πράγματα στις πόλεις, η Uber είναι μια πλατφόρμα που ανοίγει τον κόσμο σε νέες δυνατότητες.

TAGS