Βρέθηκα στην παρουσίαση της νέας campaign του Υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με τον Ε.Ο.Τ, για την προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα. Αυτό που θέλω να κρατήσω είναι το ότι «πρέπει να εξαφανίσουμε το περίπου».
Ήταν ένα σαφές μήνυμα που τόσο εύστοχα πέρασε το ευχάριστο video της νέας campaign. Επιτέλους, ένα μήνυμα που λέει τόσα πολλά. Tην ευθύνη της campaign είχε η εταιρεία Beetroot που δημιούργησε μια σειρά από videos, για τα πολύ απλά και καθημερινά πράγματα που αν προσέξουμε, μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά την τουριστική ανάπτυξη στη χώρας μας.
Το «περίπου» λοιπόν που υποβιβάζει τις υπέροχες παραλίες, τα μοναδικά προϊόντα, τις προσεγμένες υπηρεσίες και τη φιλοξενία για την οποία η Ελλάδα είναι τόσο γνωστή, θα πρέπει να σταματήσει και να γίνει πλέον πιο σαφές και συγκεκριμένο.
Η ιδέα της Όλγας Κεφαλογιάννη να δώσει την πρωτοβουλία σε νέους ανθρώπους, που έχουν όρεξη και αγάπη να ασχοληθούν για την Ελλάδα την δικαίωσε. Καμία φορά, οι ιδέες που δεν στηρίζονται στην εμπειρία αλλά στη δημιουργία και στο καινούριο είναι καλύτερες.
Ο λόγος του Ρένου Χαραλαμπίδη, ο οποίος χάρισε την φωνή του στα video ήταν εκπληκτικός και κρατώ αυτό που είπε πως θα πρέπει να κάνουμε όλη στροφή προς τα μέσα, προκείμενου να φέρουμε μια αλλαγή στην Ελλάδα.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.