Τέσσερις γυναίκες, οι οποίες ξεκίνησαν το ταξίδι τους στον κόσμο των επιχειρήσεων μέσα από την προσωπική τους πλατφόρμα, δείχνουν την πραγματική δύναμη της «επιρροής» των social media, καταπατώντας τους παραδοσιακούς τρόπους επιτυχίας.
Ζούμε πλέον στην digital εποχή όπου όροι όπως «social media & influencer marketing» έχουν πάρει θριαμβευτικά θέση δίπλα στα παραδοσιακά επαγγέλματα και οι influencers κατάφεραν να φθάσουν στην πολυπόθητη επιτυχία με έναν διαφορετικό τρόπο απ' ότι ίσως έχουμε συνηθίσει.
Η δουλειά ενός Influencer δεν είναι τόσο απλή όσο νομίζουμε, καθώς απαιτεί ιδιαίτερα προσόντα που έχουν να κάνουν κυρίως με τον χαρακτήρα του ατόμου. Δεν είναι εύκολο να κάνεις εκατομμύρια ανθρώπους να θέλουν να ξέρουν την κάθε σου κίνηση, ενώ μέσα από την επιρροή που ασκούν πάνω στους άλλους και χάρη στη σκληρή δουλειά και συνοχή τους σε αυτό, έχουν καταφέρει να ανοίξουν πόρτες και να δημιουργήσουν επιτυχημένες επιχειρήσεις.
Εμείς σας παρουσιάζουμε τέσσερις γυναίκες που κυριαρχούν πάνω σε αυτό, και που από το μηδέν κατάφεραν να γίνουν ισχυρά ονόματα στον επιχειρηματικό κόσμο.
Chiara Ferragni
Η Chiara Ferragni είναι Ιταλίδα επιχειρηματίας, blogger και σχεδιάστρια μόδας. Το 2015 συμπεριλήφθηκε στη λίστα του περιοδικού Forbes «30 Under 30», ενώ πρόσφατα κατάφερε να μαζέψει 3 εκατομμύρια ευρώ μέσα σε 24 ώρες για τη στήριξη και δημιουργία νοσοκομείων ενάντια στην καταπολέμηση του Covid-19 στο Μιλάνο. Η Ferragni ξεκίνησε το blog της, The Blonde Salad, τον Οκτώβριο του 2009, ενώ από τότε έχει κερδίσει δεκάδες βραβεία «Blogger Της Χρονιάς». Δημιούργησε τη συλλογή ρούχων και παπουτσιών της τo 2013, ενώ τον Ιανουάριο του 2015, το blog και η συλλογή της έγιναν μελέτη περίπτωσης στο Harvard Business School.
Η Chiara Ferragni έγινε επίσης η πρώτη στην ιστορία influencer και fashion blogger που εμφανίστηκε ποτέ σε εξώφυλλο της Vogue, όταν επιλέχθηκε για το εξώφυλλο του Vogue España του Απριλίου 2015. Από τότε έχει εμφανιστεί σε πάνω από 50 εξώφυλλα περιοδικών μόδας και έχει πραγματοποιήσει συνεργασίες με τα μεγαλύτερα ονόματα στον χώρο της μόδας και της ομορφιάς, καθώς και με την Mattel Inc., η οποία δημιούργησε μια έκδοση Barbie προς τιμήν της Ιταλίδας influencer, τον Σεπτέμβριο του 2016.
Η επιχείρηση της υπολογίζεται πως της απέφερε συνολικά πάνω από 11 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη.
Huda Kattan
Η Huda Kattan είναι Ιρακινό-Αμερικανή επαγγελματίας μακιγιέρ, blogger και επιχειρηματίας, ιδρύτρια της γνωστής σειράς καλλυντικών Huda Beauty. Τον Απρίλιο του 2010, μετά από συμβουλή μιας από τις αδελφές της, η Huda ξεκίνησε ένα blog για θέματα ομορφιάς, το οποίο ονόμασε «Huda Beauty» και δημοσίευε μαθήματα και συμβουλές για μακιγιάζ.
Παράλληλα η Kattan έλαβε δημοσιότητα και από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, κερδίζοντας σχεδόν 48 εκατομμύρια ακόλουθους μέχρι και σήμερα. Το 2013, η Huda ίδρυσε μια σειρά καλλυντικών που ονομάστηκε επίσης «Huda Beauty», ενώ το πρώτο της προϊόν, μια σειρά ψεύτικων βλεφαρίδων, κυκλοφόρησε μέσω Sephora και αγαπήθηκε αμέσως από πολλές διασημότητες, ειδικά από την Kim Kardashian.
Ανακηρύχθηκε μία από τους «δέκα πιο ισχυρούς influencers στον κόσμο της ομορφιάς» από το περιοδικό Forbes, καθώς και μία από τους «25 πιο σημαντικούς ανθρώπους στο Διαδίκτυο» από το περιοδικό Time το 2017. Το Huda Beauty αξίζει τώρα τουλάχιστον 550 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η Kattan είναι η 37η πλουσιότερη αυτοδημιούργητη γυναίκα.
Kyla Itsines
Η Ελληνο-Αμερικανή Kayla Itsines είναι προσωπική γυμνάστρια, συγγραφέας και επιχειρηματίας. Είναι η δημιουργός μιας σειράς ηλεκτρονικών βιβλίων γυμναστικής με τίτλο Bikini Body Guides και μιας εφαρμογής σχεδιασμού γευμάτων και προπόνησης, το Sweat with Kayla, το οποίο έφερε περισσότερα έσοδα από κάθε άλλη εφαρμογή γυμναστικής.
Τον Μάρτιο του 2016, η Time ονόμασε την Itsines ως ένα από τα «30 Πιο Επιδραστικά Άτομα Στο Διαδίκτυο», σημειώνοντας την επιτυχία της στην αξιοποίηση των κοινωνικών μέσων για την προώθηση της επιχείρησής της.
Η Kayla Itsines πραγματοποίησε μια παγκόσμια περιοδεία το 2015, συνεργάστηκε με την Apple για διαφήμιση της στο Apple watch και συμπεριλήφθηκε στη λίστα «Rich» του Financial Review με περιουσία σχεδόν 486 εκατομμύρια δολάρια.
Negin Mirsalehi
Η Ολλανδή influencer με Ιρανές ρίζες είναι blogger και επιχειρηματίας, ενώ η ιστορία της ξεκινά το 2012 όταν δημιούργησε το blog της με θέματα γύρω από τη μόδα. Παράλληλα, η παρουσία της έγινε γρήγορα αισθητή στο - τότε νέο- κοινωνικό μέσο του Instagram, με το στιλ της, την αισθητική, αλλά κυρίως τα μακριά και πλούσια μαλλιά της να ξεχωρίζουν, ενώ μέσα σε έναν χρόνο είχε αποκτήσει 1 εκατομμύριο ακόλουθους.
Έχει συνεργαστεί με πολλούς οίκους μόδας, όπως Dior, Gucci κ.α., έχει εμφανιστεί στα εξώφυλλα πολλών διάσημων περιοδικών μόδας στον κόσμο, ενώ έχει βραβευτεί ως «Influencer Της Χρονιάς». Το 2015 δημιούργησε την εταιρία της με όνομα Gisou, με πιο γνωστό προϊόν το λάδι μαλλιών της «Honey Infused Hair Oil», το οποίο περιέχει συστατικά από τα μελίσσια της οικογένειας της.
Το 2018 συμπεριλήφθηκε στη λίστα του Forbes «30 Under 30», ενώ τα κέρδη της εκτιμώνται στα 2.5 εκατομμύρια ευρώ.
Δείτε ακόμη:
Γίνε κι εσύ μέλος μόνο με 6€/ έτος στο συνδρομητικό Jenny.gr Exclusive Benefits