REAL LIFE WORKING GIRL

4 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε στον εργασιακό χώρο


22 Μαΐου 2019

marten-bjork-623852-unsplash.jpg

Εάν θέλετε να φτάσετε ψηλά στο επαγγελματικό κομμάτι είναι βασικό να είστε προσεκτικοί και να μην κάνετε λάθη που μπορεί να φέρουν σε δύσκολη θέση τους συναδέλφου σας και τους εργοδότες σας. Παρακάτω θα δείτε μερικές συμπεριφορές που είναι απαγορευτικές στον χώρο εργασίας.

Διαβάστε εδώ: Πώς μπορούμε να εργαστούμε σε ένα περιβάλλον με αρνητική ενέργεια .

Κουτσομπολιό. Το να κουτσομπολεύετε δεν είναι σωστό όπου και εάν βρίσκεστε, πόσο μάλλον στη δουλειά σας. Εξάλλου μην ξεχνάτε ότι πηγαίνετε στο χώρο εργασίας για να δουλέψετε και όχι για να κουτσομπολέψετε με τους συναδέλφους σας. Αν θέλετε να συζητήσετε τα προσωπικά σας, μπορείτε να το κάνετε κάποια άλλη στιγμή εκτός δουλειάς.

Συγκρούσεις. Όταν βρίσκεστε σε ένα χώρο με πολλούς ανθρώπους είναι αναμενόμενο αν υπάρχουν πολλές και διαφορετικές απόψεις, κάτι που συνήθως οδηγεί σε συγκρούσεις. Όμως είναι σημαντικό να βρείτε τη χρυσή τομή, έτσι ώστε να μη δημιουργούνται διαμάχες. Αν θέλετε να είστε ένας επιτυχημένοι εργαζόμενοι, θα πρέπει να αναπτύξετε τις δεξιότητες για να εργαστείτε από κοινού με τους συναδέλφους σας και να γίνετε ένα πολύτιμο μέλος της ομάδας.

Διαβάστε εδώ: Οι καλύτερες συμβουλές για να επιβιώσετε στον εργασιακό χώρο και να μειώσετε τον κίνδυνο να βαρεθείτε

Χαμηλό ηθικό. Εάν έχετε χαμηλό ηθικό μπορεί να έχετε και μειωμένη παραγωγικότητα. Θα πρέπει λοιπόν να προσπαθήσετε, να κρατήσετε το ηθικό σας σε ένα κατάλληλο επίπεδο. Αν δεν δείχνετε ενθουσιασμό για τα καθήκοντά σας, οι συνάδελφοι σας δεν θα θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας.

Να είστε προσεκτικοί με τα αστεία που κάνετε. Σίγουρα το χιούμορ στο γραφείο μπορεί να μειώσει το άγχος και να παρέχει πολλά οφέλη. Όμως μην το παρακάνετε και φυσικά μη χρησιμοποιείτε αστεία που προσβάλουν τους άλλους. Μερικές φορές, ένα κακό χιούμορ μπορεί να δημιουργήσει ένα πιο εχθρικό περιβάλλον.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.