Πώς οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι διαχειρίζονται το άγχος της δουλειάς

Πέμπτη, 10 Ιουνίου 2021

Το άγχος είναι ένας παράγοντας που επηρεάζει συχνά την ζωή μας. Η δουλειά, οι σχέσεις, και τα οικονομικά προβλήματα είναι κάποιοι από τους πιο συνηθισμένους λόγους που μας δημιουργούν στρες, σύμφωνα με την Εθνική Υπηρεσία Υγείας της Αμερικής.

Ο Srini είναι ψυχίατρος του Χάρβαρντ και έχει γράψει πολλά βιβλία για την ανθρώπινη συμπεριφορά. Στην πρόσφατη συνέντευξή του ανάφερε πώς οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι διαχειρίζονται το άγχος, εξηγώντας πως το μυστικό είναι ότι έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και δεσμεύονται στο ότι μπορούν να εκπληρώσουν με επιτυχία αυτό που θέλουν. 

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται πάντα να γνωρίζετε τον προορισμό σας και εάν κάνετε λάθος στροφή στο ταξίδι σας, είναι φυσιολογικό να το αναγνωρίσετε και να προχωρήσετε. Ταυτόχρονα, επειδή έχετε εμπιστοσύνη στον εαυτό σας, δεν αποσπάται η προσοχή σας από κάθε δυσκολία που μπορεί να προκύψει.Η ευτυχία δεν είναι «Εκεί έξω». Είναι κάτι που δημιουργείτε εσείς οι ίδιοι.

Δείτε μερικά μυστικά για το πώς οι πιο επιτυχημένοι άνθρωποι διαχειρίζονται το άγχος

Κοιμηθείτε το απόγευμα, έστω και λίγο.  5-15 λεπτά ύπνου μπορούν να παρέχουν 1-3 ώρες διαύγειας.

Κρατήστε ένα σημειωματάριο (ακόμη και σε ομαδικές συναντήσεις) μπορεί να βοηθήσει στην εστίαση και να βελτιώσει τη μνήμη κατά 29%.

Σκεφτείτε κάτι όμορφο. Αρχίστε να φαντάζεστε ότι βρίσκεστε για παράδειγμα στην παραλία και στη συνέχεια αφήστε το μυαλό σας να φύγει. Αυτή η περιπλάνηση μπορεί να είναι χρήσιμη για τον εγκέφαλό, ώστε να σας έρθουν καλύτερες ιδέες. 

Χρησιμοποιήστε την αυτο-συζήτηση. Μελέτες έχουν δείξει πως όταν μιλάμε με τον εαυτό μας, μπορεί να μας βοηθήσει ώστε να βρούμε τη λύση που θέλουμε. 

Μιλήστε σε ένα τρίτο άτομο. Η συζήτηση με έναν φίλο μπορεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και να ανακουφίσει το άγχος.

Τέλος προσπαθήστε να γράψετε για όλα όσα νιώθετε ευγνώμονες και σίγουρα στο τέλος της ημέρας θα αισθανθείτε πιο ήρεμοι.