5 εκατομμύρια άνδρες είναι σε λίστα αναμονής για αυτό το ζευγάρι sneakers

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020

O Kim Jones creative director του Dior Homme έχει αδυναμία στα Air Jordan 1, οπότε η συνεργασία του με τη μάρκα sportswear για τη δημιουργία του εμβληματικού παπουτσιού δεν αποτελεί έκπληξη.  Η ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε το περασμένο Δεκέμβριο κατά τη διάρκεια της Pre-Fall επίδειξης του οίκου στο Μαϊάμι.

Μετά την καθυστέρηση που υπήρξε λόγω της πανδημίας, κυκλοφόρησαν τελικά στις 25 Ιουνίου και έγιναν ανάρπαστα. Τα πρώτα στοιχεία που μεταδίδει το WWD, θέλουν 5 εκατ. άτομα να επιθυμούν να αποκτήσουν ένα ζευγάρι.

View this post on Instagram

Show rehearsal @dior @jumpman23 ❤️

A post shared by mrkimjones (@mrkimjones) on

Οι τιμές για τις δύο εκδοχές του παπουτσιού -high-top και low-top ανέρχονται σε 2.200 και 2.000 δολάρια. Το εμβληματικό παπούτσι στολίζεται με το λογότυπο του κορυφαίου οίκου Dior και μετατρέπεται στο απόλυτο αντικείμενο λατρείας, το Air Jordan 1 OG Dior.