O Kim Jones creative director του Dior Homme έχει αδυναμία στα Air Jordan 1, οπότε η συνεργασία του με τη μάρκα sportswear για τη δημιουργία του εμβληματικού παπουτσιού δεν αποτελεί έκπληξη. Η ανακοίνωση της συνεργασίας έγινε το περασμένο Δεκέμβριο κατά τη διάρκεια της Pre-Fall επίδειξης του οίκου στο Μαϊάμι.
Μετά την καθυστέρηση που υπήρξε λόγω της πανδημίας, κυκλοφόρησαν τελικά στις 25 Ιουνίου και έγιναν ανάρπαστα. Τα πρώτα στοιχεία που μεταδίδει το WWD, θέλουν 5 εκατ. άτομα να επιθυμούν να αποκτήσουν ένα ζευγάρι.
Οι τιμές για τις δύο εκδοχές του παπουτσιού -high-top και low-top ανέρχονται σε 2.200 και 2.000 δολάρια. Το εμβληματικό παπούτσι στολίζεται με το λογότυπο του κορυφαίου οίκου Dior και μετατρέπεται στο απόλυτο αντικείμενο λατρείας, το Air Jordan 1 OG Dior.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.