Νταούλια και κλαρίνα στο Queens: Η FW21 καμπάνια του οίκου Aimé Leon Dore μας άφησε άφωνους

Μάρθα Κουμπάνη
Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2021

Το Aimé Leon Dore είναι ένα fashion και lifestyle brand που εδρεύει στο Queens της Νέας Υόρκης και ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2014. Με επικεφαλής τον ιδρυτή Teddy Santis, το Aimé Leon Dore έχει flagship στη Mulberry Street στη γειτονιά SoHo του Μανχάταν. Το brand φημίζεται τόσο για τις δυνατές συνεργασίες του με μεγάλα αθλητικά brands όπως η Puma και η New Balance (πρόσφατα μάλιστα ο Santis ανέλαβε creative director της δεύτερης), όσο και για την αισθητική η οποία όπως φαίνεται δεν γνωρίζει από σύνορα.

Από την ίδρυσή του και τα πρώτα του καταστήματα το brand γρήγορα απέκτησε φήμη για την ισχυρή κοινότητά του, το εσωτερικό του, που άλλαζε concept με κάθε εποχιακή συλλογή και το μυστηριώδες εξωτερικό του, με κουρτίνες κρεμασμένες πάνω από την πόρτα και παράθυρα με θέα στο δρόμο.

To design της μάρκας είναι επηρεασμένο από την κουλτούρα της hip hop, και το μπάσκετ και τις εμπειρίες του Teddy Santis που μεγάλωσε ανάμεσα στο Queens και την Ελλάδα τη δεκαετία του 1990.

Έτσι και για την καμπάνια για το φθινόπωρο/χειμώνα 2021-2022 το ALD επέλεξε η καμπάνια του να έχει χρώμα ελληνικό. 

Για αυτό επιστράτευσε τον Έλληνα μουσικό Κωνσταντή Πιστιόλη. Σε βίντεο που μοιράστηκε  το brand στον επίσημο λογαριασμό στο Instagram τον βλέπουμε να παίζει στους ήχους που έχουμε αγαπήσει. Με καταγωγή από τη Κόνιτσα, ένα χωριό των Ιωαννίνων, ο Κωνσταντίνος Πιστιόλης τραγουδά, παίζει κάθε είδους πνευστό που υπάρχει και καθηλώνει το κοινό με το κλαρίνο του. Χορεύει και εκπέμπει τη ζωντάνια και το πάθος μιας ολόκληρης παράδοσης που την κρατά ζωντανή. Ο 31χρονος μουσικός καταφέρνει να μεταδίδει την αστείρευτη ενέργεια για τη μουσική με το δικό του μοναδικό τρόπο.

Αυτό ακριβώς έκανε και στην τελευταία καμπάνια του οίκου, όπου έπαιξε λαούτο και κρουστά μεταδίδοντας την ελληνική παράδοση και τους ηπειρώτικους ήχους σε όλον τον κόσμο.

 

Στο βίντεο της καμπάνιας βλέπουμε ανθρώπους κάθε ηλικίας να φορούν ρούχα του brand -hoodies, καπέλα jockey και jeans- να εμφανίζονται σε χαρακτηριστικά τοπία της Ελλάδας, ενώ στο soundtrack ακούμε παραδοσιακά ηπειρώτικα με νταούλια και κλαρίνα.

 Όπως ήταν φυσικό οι Έλληνες θαυμαστές του brand έδωσαν το παρών στα σχόλια, αποθεώνοντας την εμπνευσμένη επιλογή του οίκου για την νέα του καμπάνια. Κι εμείς μαζί τους.