AdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisementAdvertisement

ΣΤΙΛ

Η 50χρονη Selma Blair είναι ένα (Gap) Icon: «Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε ό,τι θέλουμε»


JTeam

7 Σεπτεμβρίου 2022

Η 50χρονη Selma Blair είναι ένα (Gap) Icon: «Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να κάνουμε ό,τι θέλουμε»
Η Selma Blair είναι το απόλυτο icon στη νέα καμπάνια Gap (αλλά και στη ζωή)

Αφού η Selma Blair ολοκλήρωσε την καμπάνια της Gap Icons, ένιωσε λίγο πιο ανάλαφρη. Εμπνευσμένη από τη δημιουργικότητα των συμπρωταγωνιστών της – από τον Labrinth και τον Lucky Blue Smith μέχρι τον Cameron Russell – και με το όραμα του σκηνοθέτη Koto Bolofo για εκείνη μέσα από τον φωτογραφικό του φακό, το γύρισμα ήταν κάτι σαν ανανέωση για την ηθοποιό και συγγραφέα.

Μπορείτε να το δείτε αυτό στη λάμψη στα μάτια της. Η Selma μπορεί να είναι 50 χρονών αλλά με την ίδια εξωτική ομορφιά και την ίδια εξυπνάδα που μας κάνει να ξαναβλέπουμε τις rom-coms της από τα '90s μετά από δεκαετίες, απολαμβάνει κάτι σαν ένα δεύτερο κεφάλαιο μετά από χρόνια μάχη με την σκλήρυνση κατά πλάκας. Πρόσφατα μάλιστα αποφάσισε να μοιραστεί την εμπειρία της σε ένα βιβλίο με τίτλο «Mean Baby».

«Ποτέ δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να κάνω modeling, αλλά είμαι 50 χρονών. Ό,τι θέλουμε να κάνουμε τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνουμε. Αν θέλεις να σε δουν, να σε δουν και αν θέλεις να γράψεις βιβλία, γράψε βιβλία».

Το να φοράει τα επανασχεδιασμένα κλασικά κομμάτια της Gap, με νέες αναλογίες και οργανικά υφάσματα, δεν ήταν έκπληξη για μια σκληροπυρηνική fan του brand. Η ίδια η Blair μεγάλωσε θαυμάζοντας τους μεγαλύτερους Αμερικανούς σταρ, όπως τη Reese Witherspoon, στα Billboards της Gap και έπιασε δουλειά στο υποκατάστημα του Upper East Side όταν μετακόμισε στη Νέα Υόρκη (o Valentino Garavani μπήκε κάποτε και πήρε περισσότερα pocket tees από όσα μπορούσε να φανταστεί ποτέ ότι είχε ένα άτομο.) Όταν η εταιρεία της τηλεφώνησε για να συνεργαστούν φέτος, οι μνήμες από εκείνη την εποχή ζωντάνεψαν. «Αυτή η υποστήριξη σημαίνει τόσα πολλά», λέει.

Θαυμάζει τη Gap για την διαχρονικότητά της. Σταθερή στις ζωές των αγοραστών, η εταιρεία γνώρισε ups, μέσα από high-profile collabs όπως αυτή με το Yeezy, και downs, μέσω του μαζικού κλεισίματος καταστημάτων, τα τελευταία χρόνια. Παρόλα αυτά συνεχίζει να φέρει τα βασικά στοιχεία στα οποία βασίζονται άνθρωποι όπως η Blair. «Μεταβάλλεται και δίνει προσοχή σε αυτό που χρειάζεται ο κόσμος» λέει η ambassador του brand ενώ ποζάρει σε μια σειρά από iconic ασπρόμαυρες λήψεις κρατώντας το μπαστούνι της.

Αυτή η καμπάνια Icons, είναι ένα ξεκάθαρο statement: μια δήλωση διαχρονικότητας και πρωτοτυπίας. Η Gap μένει πιστή στον πυρήνα της, με τα φαρδιά τζιν Washwell της δεκαετίας του '90, τα oversized λευκά πουκάμισα, τα cargos και τα logo hoodies, αλλά προσπαθεί να μεγαλώσει προσεκτικά. Όσο για τη Selma δηλώνει πως «είμαι πιο ανοιχτή στη ζωή μου από ποτέ». «Είμαι επίσης πιο σκληρή με αυτά που δεν επιτρέπω. Και έτσι βλέπω τα καλά πράγματα με καθαρό μυαλό».