Συνεργάστηκε με τον Ιάπωνα καρτουνίστα Hirohiko Araki.
Ο οίκος Gucci επέλεξε να συνεργαστεί με τον Ιάπωνα καρτουνίστα Hirohiko Araki, ο οποίος δέχτηκε να δημιουργήσει έναν χαρακτήρα Manga για την καμπάνια “Jolyne, Fly High with Gucci”, που έχει σαν στόχο την προώθηση της νέας κολεξιόν του οίκου Cruise 2013. «Ένα μείγμα ενέργειας, αισθησιασμού και ελκυστικότητας που δίνει ζωή στην κολεξιόν Cruise 2013 με έναν διασκεδαστικό και ακαταμάχητο τρόπο.», έτσι περιέγραψε η Frida Giannini, creative director τον νέο αυτόν χαρακτήρα της Jolyne. Ο νέος αυτός χαρακτήρας Manga πλασιώνεται από την ιστορία μιας φοιτήτριας που κληρονομεί ένα κουτί γεμάτο με αναμνήσεις Gucci από τη μητέρα της. Παρακινημένη από τον μυστηριώδη αυτόν vintage θησαυρό, ξεκινάει ένα ταξίδι που διαπερνά τον χρόνο.
Με μεγάλα μάτια και μακριά πόδια ο νέος αυτός χαρακτήρας είναι ιδιαίτερα ελκυστικός.
Η Jolyne στολίζει ήδη από τον Φεβρουάριο τις βιτρίνες 70 καταστημάτων του Gucci.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.