ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Ο Tommy Hilfiger λάνσαρε το “Twitter Halo” στο Spring 2016 Fashion Show


22 Σεπτεμβρίου 2015

Εκτός από το αποκλειστικό παγκόσμιο λανσάρισμα του “Twitter Halo”, το Hilfiger Collection SS16 runway show παρουσίασε μία ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακής παρουσίας που περιελάμβανε πρωτοβουλίες στο Instagram, το Periscope, το Snapchat και το Facebook.

Κατά την διάρκεια του fashion show για την Hilfiger Collection Spring 2016 -την Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015 στη Νέα Υόρκη-, μία multi – camera συσκευή είχε τοποθετηθεί στα παρασκήνια όπου τράβηξε videos 360 μοιρών εκτός του Tommy Hilfiger και πάνω από 60 μοντέλα, celebrities, opinion makers και bloggers που παρέστησαν στο fashion show.

Τα μοναδικά αυτά videos – που ήταν στημένα σε ένα σκηνικό που αντανακλούσε το “Island Life” που είναι το θέμα της συλλογής Spring 2016 – μοιράστηκαν την ίδια στιγμή μέσα από τον λογαριασμό του Tommy Hilfiger στο Twitter με hashtags #TommySpring16 & #TwitterHALO και το user name του ατόμου που εμφανιζόταν σε κάθε video. Μέσα σε 48 ώρες από το show, τα “Twitter Halo” videos συγκέντρωσαν πάνω από 3.000 αναφορές και απέκτησαν πάνω από 100 εκατομμύρια impressions.

Οι καλεσμένοι που παρατάχθηκαν για να φτιάξουν το δικό τους “Halo” video ήταν τα “It Girls” Suki και Immy, τα μοντέλα Behati Prinsloo, Gigi Hadid, Lizzy Jagger, Irene Kim, Jasmine Tookes, Ai Li και Amber LeBon, ο Αμερικανός τραγουδιστής και ηθοποιός Joe Jonas,το μοντέλο από την Γερμανία Johannes Huebl, η λατίνα pop star Thalia, η fashion stylist και δημοσιογράφος Liz Uy και η ηθοποιός απο την Ταϊβάν Chen Yan Xi.

webinstance_immy and suki waterhouse in twitter halo

Ακολουθώντας τα συνεχόμενα και πολλαπλά re-tweets των μοναδικών 360 videos μέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς των Gigi Hadid, ο Joe Jonas και η Behatti Prinsloo, ο Jack Dorsey, συνιδρυτής του Twitter, έκανε re-tweeted το Tommy Hilfiger Halo video για να γιορτάσει το λανσάρισμα αυτής της καινοτόμου τεχνολογίας.

Επιπλέον, μια σειρά διεθνώς αναγνωρισμένων Bloggers και influencers δημιούργησαν το δικό τους κατά παραγγελία “Halo” film όπως η Tamu McPherson – η οποία είχε αναλάβει και το Tommy Hilfiger Periscope channel για την συγκεκριμένη μέρα – και οι Margaret Zhang, Tina Leung, Annabelle Fleur, Cara McLeay, Celine Aagaard, Camila Coelho, Helena Bordon, Michelle Salas, Lena Lademann, Tanja Trutschnig, Fraulein Nico and Lisa Banholzer.

webinstance_blue carreon tina leung in twitter halo

«Είμαστε παθιασμένοι στο να βρίσκουμε νέους κενοτόμους δρόμους να συνδέουμε την μόδα με την ψηφιακή τεχνολογία» δήλωσε η Avery Baker, Chief Brand and Marketing Officer της Tommy Hilfiger. “Λανσάροντας το «Twitter Halo” κατά την διάρκεια του Spring 2016 show δημιουργήσαμε μία συναρπαστική, αναζωογονητική εμπειρία για το brand μας και τους followers μας. Έχουμε παρατηρήσει την δέσμευση και την συνεχόμενη αύξηση των νέων followers, γεγονός που υπογραμμίζει την τεράστια επιτυχία της συνεχούς συνεργασίας με το Twitter».

Το Twitter λάνσαρε αυτή τη νέα τεχνολογία στο runway show του Tommy Hilfiger χτίζοντας πάνω στο πρωτοποριακό πνεύμα που μοιράζονται οι δύο εταιρείες. Οι προηγούμενες συνεργασίες του περιλαμβάνουν το “Twitter Mirror’ στο Fall 2015 Hilfiger Collection runway show και το εξαιρετικά δημοφιλές “Vine 360 Both” που βρισκόταν backstage στο Spring 2015 fashion show του brand. Η σύσταση του “Twitter Halo” κατά την διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης αντανακλά την κατεύθυνση του Tommy Hilfiger να ανυψώνει την καθημερινή δουλειά της επιχείρησης μέσα από την δύναμη της ψηφιακής τεχνολογίας.

webinstance_gigi hadid in twitter halo 01

Αυτή τη σεζόν, η ψηφιακή στρατηγική του Tommy Hilfiger περιλαμβάνει δραστηριότητες σε μία σειρά δημοφιλών social media πλατφορμών:

Instagram: Κάθε μέρα, το brand συνδέεται με τους fans του σε παγκόσμιο επίπεδο μέσα από επιλεκτικές φωτογραφίες και videos που εκφράζουν την μοναδική κληρονομιά και το twist του κλασικού χαλαρού Αμερικάνικου στυλ. Αυτή τη σεζόν, μία επιλογή από #TommySpring16 posts θα συμπεριληφθούν και θα παρουσιαστούν πρώτα στο Instagram’s “Best of Fashion Week” feed.

Periscope: Οι θεατές παρέλαβαν μία ζωντανή, αφιλτράριστη behind the scenes εικόνα μέσα από τα παρασκήνια του fashion show της Hilfiger Collection Spring 2016. Το Periscope παρέχει στους followers του μοναδικά πλάνα που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να δουν μέσα από το κλασικό live stream ενός show.

Snapchat: Έκανε το ντεμπούτο του μέσα από τη “New York Fashion Week Live Story” των ακολούθων του με αμέτρητα Snaps από το show της Spring 2016 Hilfiger Collection. Εκατομμύρια Snapchatters σε παγκόσμιο επίπεδο είχαν μία εικόνα του show 360 μοιρών – από την προετοιμασία των μοντέλων μέχρι και συνέντευξη του ίδιου του Tommy Hilfiger αλλά και του ίδιου του show.

Facebook: Ο μεγαλύτερος άξονας των social media του brand που ασταμάτητη παρουσιάζει το πιο επίκαιρο περιεχόμενο.

#TommySpring16

[gallery-485203]

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.