Ο David Beckham ντύνεται κομψά για τη νέα καμπάνια της H&M

Παρασκευή, 05 Φεβρουαρίου 2016

Το είδωλο του στυλ - David Beckham - γύρισε την πιο πρόσφατή του Η&Μ καμπάνια για το λανσάρισμα της συλλογής Modern Essentials selected by David Beckham για την άνοιξη 2016. Η διαφήμιση γυρίστηκε στους δρόμους της Λισσαβόνας, όπου ο David συνειδητοποιεί ότι όλοι θέλουν να ντυθούν ακριβώς όπως εκείνος. Η νέα συλλογή Modern Essentials selected by David Beckham καμπάνια θα είναι διαθέσιμη σε δύο περιόδους – 18 Φεβρουαρίου και 10 Μαρτίου – σε όλα τα Η&Μ καταστήματα με την αντρική συλλογή.

3046_03_sRGB_300

Είναι η δεύτερη φορά που ο David συνεργάζεται με το σκηνοθέτη Fredrik Bond, χρησιμοποιώντας το θέμα της τελευταίας τους διαφήμισης, όπου ο κωμικός Kevin Hart είχε ντυθεί ακριβώς σαν τον David. Σ' αυτό το νέο σποτ, ο David βγαίνοντας από το ξενοδοχείο του συνειδητοποιεί ότι όλοι γύρω του φοράνε τα ίδια ρούχα μ' εκείνον, ακόμα και τα παιδιά που κάνουν skateboard, ένα μωρό, μια γιαγιά και όλοι οι άνδρες στην πόλη. Το σποτ θα συνοδεύεται από μια έντυπη καμπάνια, τη φωτογράφιση της οποίας έκανε ο Mario Sorrenti.

_T4_8878

3046_05_sRGB_300

Η καμπάνια τονίζει το ρόλο του David ως γκουρού του στυλ για εκατομμύρια άνδρες σε όλο τον κόσμο. Για τον David, στόχος είναι η ανάμειξη των παραδόσεων του ανδρικού ντυσίματος με νέες ιδέες που το εκσυγχρονίζουν. Τα κομμάτια που φοράει στο σποτ, τα οποία επέλεξε ο ίδιος από τη συλλογή Modern Essentials, είναι το τέλειο δείγμα του διαχρονικού του στυλ.

«Πάντα περνάω τέλεια όταν γυρίζω καμπάνιες για την Η&Μ. Η Η&Μ καταλαβαίνει πραγματικά το στυλ μου και την αίσθηση του χιούμορ μου. Ήταν υπέροχο να φοράω τόσο κομψά κομμάτια από τη γκάμα Modern Essentials ενώ παράλληλα περνούσα τόσο ωραία», λέει ο David Beckham.

3046_11_sRGB_300

Αυτή είναι η πιο πρόσφατη καμπάνια για τη συλλογή Modern Essentials selected by David Beckham. Κάθε σεζόν, ο David διαλέγει τα αγαπημένα του κομμάτια από την ανδρική συλλογή Modern Essentials στα Η&Μ, δημιουργώντας μια γκαρνταρόμπα από ανανεωμένα βασικά κομμάτια και νέα κλασσικά είδη, στα οποία οι άνδρες μπορούν να βασιστούν για όλη τη σεζόν.

Δείτε εδώ ένα βίντεο κλιπ από το σποτ της καμπάνιας: