Μετά από συγκέντρωση αριθμών και data πέντε εκατομμυρίων καταναλωτών και λεπτομερούς ανάλυσης του τι αναζητούν στο internet και τι αγοράζουν online, το Lyst δημοσίευσε τη νέα τριμηνιαία κατάταξή του σε brands και προϊόντα, την Τετάρτη. Το παγκόσμιο fashion platform πήρε υπόψην του και τα δεδομένα αναζήτησης και μετρήσεις στα social media για τους τελευταίους τρεις μήνες, συμπεριλαμβανομένων της αύξησης σε followers στα accounts των brands και σε αναφορές σε προϊόντα.
Για πρώτη φορά, το brand Off-White βρέθηκε επίσημα στο νούμερο ένα της λίστας ως το πιο δημοφιλές fashion brand του 1/3 του 2018, ανεβαίνοντας 33 θέσεις προς τα πάνω μέσα στη τελευταία χρονιά. Η luxury σειρά του Virgil Abloh προσπέρασε τα Gucci και Balenciaga, τα οποία βρίσκονται στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.
1. Off-White
2. Gucci
3. Balenciaga
4. Nike
5. Prada
6. Versace
7. Yeezy
8. Vetements
9. Fendi
10. Valentino
Όσον αφορά το προιόν που έλαβε την περισσότερη προσοχή online τους τελευταίους τρεις μήνες, το Lyst έκανε έρευνα σε 6 εκ. αντικείμενα και εκατοντάδες online καταστήματα, αναλύοντας τις αναφορές στα social media, τα searches, τις επισκέψεις σε σελίδες, τα interactions και τις πωλήσεις. Μπορεί τα Off-White να θεωρούνται το πιο δημοφιλές brand αυτή τη στιγμή, αλλά το "it item" ανήκει στον οίκο Dior και την επανακυκλοφορία της Suddle Bag που πρωταγωνίστησε σε μία τεράστια καμπάνια με influencers στα social media τον Ιούλιο.
Δείτε ακόμη: Η νέα εποχή του οίκου Oscar de la Renta
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.