H νέα καμπάνια του οίκου Gucci ενάντια στον Covid-19 δεν μοιάζει με καμιά άλλη

Μάρθα Κουμπάνη
Τρίτη, 28 Απριλίου 2020

Μέσω μίας νέας και ιδιαίτερης καμπάνιας, o ιταλικός κολοσσός προσπαθεί να βοηθήσει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την κρίσιμη μάχη με τον COVID-19, ενθαρρύνοντας την κοινότητα του οίκου, #GucciComminity, να δώσει όποιο ποσό μπορεί στο ίδρυμα των Ηνωμένων ΕθνώνSolidarity Response Fund. Ξεκίνησε μέσα από τη πρωτοβουλία του σχεδιαστή και συμβούλου του οίκου Willy Ndatira, ο οποίος συνδύασε γάντια μιας χρήσης και λουλούδια που συμβολίζουν τη ζωή. Το μήνυμα που θέλει να περάσει ο ίδιος είναι εκείνο της αρμονίας, της γενναιοδωρίας και της αισιοδοξίας.

 

 

«Το κίτρινο τριαντάφυλλο στη γλώσσα των λουλουδιών αντιπροσωπεύει τη φιλία, τη χαρά και την καλή υγεία. Προσωπικά για εμένα, τα λουλούδια είναι σύμβολο ζωής. Το γάντι μίας χρήσης είναι η υπενθύμιση ότι οι εργαζόμενοι στον τομέα υγείας σε όλο τον κόσμο δουλεύουν σκληρά για να θεραπεύσουν ανθρώπους και να σώσουν ζωές. Πόσο δύσκολο πρέπει να είναι για εκείνους…

Τα mudras είναι χειρονομίες που χρησιμοποιούμε στον διαλογισμό για να κάνουμε κανάλια για τη ροή της ενέργειας του σώματος, να φέρουμε οφέλη όπως ενσυνειδητότητα, συγκέντρωση και λιγότερο άγχος. Μοιραζόμαστε αυτές τις δημιουργίες, γιατί αποτελούν κλειδί για την αρμονία, τη γενναιοδωρία και την ευεξία, αυτό είναι το μήνυμα των καλλιτεχνών της #GucciCommunity, που βοηθά τους πιο ευάλωτους σε αυτή την κρίση. Να κάνετε δωρεές στο ίδρυμα των Ηνωμένων Εθνών για τον COVID-19 Solidarity Response Fund, που υποστηρίζει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, αλλά και στην Ιταλική πολιτοφυλακή».