ΣΤΙΛ FASHION NEWS

Η Stella McCartney πρωταγωνιστεί στην καμπάνια ενημέρωσης της Victoria's Secret για τον καρκίνο του μαστού


Μάρθα Κουμπάνη

8 Οκτωβρίου 2021

Η Stella McCartney πρωταγωνιστεί στην καμπάνια ενημέρωσης της Victoria's Secret για τον καρκίνο του μαστού
Η Stella McCartney πρωταγωνιστεί στην καμπάνια ενημέρωσης της Victoria's Secret για τον καρκίνο του μαστού

H luxury fashion designer πρωταγωνιστεί σε ένα σύντομο βίντεο για την καμπάνια της μάρκας εσωρούχων, προς τιμήν του μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού.

Το βίντεοκλιπ 40 δευτερολέπτων, το οποίο προβάλλεται στο victoriassecret.com, καθώς και σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, email alerts και στην εφαρμογή Victoria’s Secret, έχει σκοπό να εκπαιδεύσει τις γυναίκες σχετικά με τον καρκίνο του μαστού και την ανάγκη για τακτικούς αυτοελέγχους.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Victoria's Secret (@victoriassecret)

«Ως η κορυφαία μάρκα εσωρούχων στον κόσμο, η υγεία και η ευημερία των γυναικών είναι υψίστης σημασίας για την κοινότητά μας", δήλωσε σε ανακοίνωσή της η Martha Pease, επικεφαλής μάρκετινγκ της Victoria's Secret. «Έχουμε μια μοναδική ευκαιρία, αλλά και την ευθύνη να χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα και την κλίμακα του παγκόσμιου αντίκτυπού μας για να ευαισθητοποιήσουμε περισσότερο για τους κινδύνους του καρκίνου του μαστού, ιδιαίτερα στις νεότερες γυναίκες και να τις εκπαιδεύσουμε γύρω από την αποτελεσματικότητα των αυτοελέγχων».

Η καμπάνια, η οποία θα διαρκέσει έως τις 31 Οκτωβρίου, έρχεται την ίδια ώρα με την κυκλοφορία του πρώτου σουτιέν μαστεκτομής της Victoria's Secret και τη δωρεά μισού εκατομμυρίου δολαρίων από το brand στο ίδρυμα Stella Cares, μια φιλανθρωπική οργάνωση αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση και εκπαίδευση για τον καρκίνο του μαστού καθώς και άλλες πρωτοβουλίες στην βιωσιμότητα. Η McCartney, που δημιούργησε τη φιλανθρωπική οργάνωση, καθώς και τη νέα ανακοίνωση της δημόσιας υπηρεσίας της Victoria Secret, έχασε τη μητέρα της, τη φωτογράφο Linda McCartney, από καρκίνο του μαστού το 1998. Η σχεδιάστρια συνεργάστηκε επίσης πρόσφατα με την εκπομπή του Netflix "Sex Education" σε ένα σύντομο βίντεο ευαισθητοποίησης που ενθαρρύνει επίσης τις γυναίκες να εντάξουν τον καθημερινό έλεγχο μαστού στην τακτική τους ρουτίνα.

«Οι αυτοελέγχοι λειτουργούν», είπε η McCartney, στο βίντεο της Victoria's Secret.

Καθ 'όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, το 100% των πωλήσεων από το νέο Body by Victoria Mastectomy Bra, ένα σουτιέν χωρίς μπανέλες με εσωτερική επένδυση που μπορεί να ταιριάξει σε κάθε μέγεθος προσθετικής, θα δωρηθεί στο νεοσύστατο Παγκόσμιο Ταμείο Γυναικείων Καρκίνων της Victoria's Secret, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Pelotonia, ένα ποδηλατικό γεγονός που συγκεντρώνει χρήματα για την έρευνα για τον καρκίνο.

Η Victoria's Secret δεσμεύτηκε να δίνει τουλάχιστον 5 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για την υπόθεση, η οποία θα ωφελήσει την έρευνα σε όλον τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Arthur G. James Cancer Hospital και Richard J. Solove Research Institute στο Ohio State University Comprehensive Cancer Center. Τα κεφάλαια θα συνεχίσουν την έρευνα για καρκίνους που επηρεάζουν τις γυναίκες, έρευνες για φυλετικές ανισότητες και για θεραπείες κατά του καρκίνου και πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν μελλοντικές γυναίκες επιστήμονες.