ΣΤΙΛ FASHION NEWS

One/Of: Με 4 υπέροχες μπαλαρίνες στη νέα της καμπάνια, δείχνει ότι η μόδα δεν έχει ηλικία


Στεφανία Παπαδημητρίου

5 Μαρτίου 2022

One/Of: Με 4 υπέροχες μπαλαρίνες στη νέα της καμπάνια, δείχνει ότι η μόδα δεν έχει ηλικία
«Η μόδα έχει εμμονή με τα νιάτα», λέει η ιδρύτρια του brand και παίρνει την κατάσταση στα χέρια της

To στιλ δεν έχει ημερομηνία λήξης και η One/Of, με τη νέα της καμπάνια, το φωνάζει όσο δυνατότερα μπορεί. Τρεις κορυφαίες μπαλαρίνες που πλέον έχουν αφήσει τις πουέντ στην άκρη – η Maria Kowroski του New York City Ballet, η Cynthia Harvey του American Ballet Theater και η Allegra Kent που έκλεισε τα 84 – μαζί με τη Sarah Lane, η οποία εξακολουθεί να μαγεύει στην σκηνή, φορούν δημιουργίες του brand και μας θυμίζουν ότι η βιομηχανία της μόδας, ήρθε ώρα να αλλάξει.

Η ιδρύτρια της One/Of, Patricia Voto, αποφάσισε να δείξει πως η μόδα συμβαδίζει με το κοινό, κι όχι το αντίθετο. Χρησιμοποιώντας υφάσματα που σύμφωνα με το παραδοσιακό μοντέλο παραγωγής, θεωρούνται σκουπίδια, δημιουργεί κατά παραγγελία και προσαρμόζει τα προϊόντα της στις απαιτήσεις των καταναλωτών, ακριβώς όπως γινόταν στα ‘60s.

Η One/Of δεν είναι μινιμαλιστικό brand και δεν προσπαθεί να μας πείσει για το αντίθετο. Με καθαρές γραμμές, θηλυκά σχέδια και ρετρό αέρα, συνδυάζει την κομψότητα της Grace Kelly και της Sophia Loren με το πνεύμα της εποχής και την απλότητα. «Η θηλυκότητα είναι πολύ σημαντική για εμάς, αλλά πρέπει να συναντά τη λειτουργικότητα και την άνεση», εξήγησε η σχεδιάστρια στη Vogue.

Η συλλογή για το φθινόπωρο του 2022, πηγαίνει κόντρα σε αυτά που έχουμε συνηθίσει. Με τέσσερις υπέροχες γυναίκες στον ρόλο του μοντέλου, δείχνει ότι η ηλικία δεν είναι παρά μία ιδέα.

«Η μόδα έχει εμμονή με τα νιάτα», είπε η Voto. Τώρα, η ίδια παίρνει την κατάσταση στα χέρια της και κάνει τη διαφορά.