ΣΤΙΛ FASHION NEWS

H Louis Vuitton σε μια καμπάνια γεμάτη βούλες- Δίνει χρώμα σε παγκόσμια αξιοθέατα


JTeam

28 Ιανουαρίου 2023

H Louis Vuitton σε μια καμπάνια γεμάτη βούλες- Δίνει χρώμα σε παγκόσμια αξιοθέατα
Photo: Snap Inc. | Louis Vuittion x Yayoi Kusama
Φυσικά, μέσα από μια ακόμη δημιουργική ιδέα της Yayoi Kusama

Η Louis Vuitton συνεργάστηκε για δεύτερη φορά με την Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα Yayoi Kusama και το αποτέλεσμα είναι μοναδικό, εξελίσσοντας τη σχέση τους σε μια καμπάνια γεμάτη βουλές.

Παγκόσμια αξιοθέατα εισχωρούν σε ένα χρωματιστό σύμπαν, εκεί όπου η τόλμη συναντά την τέχνη και δίνει νέο νόημα στις χαρακτηριστικές τελείες της Kusama.

Κάπως έτσι, αυτή τη φορά, η συνεργασία του οίκου με την Kusama γέμισε χρωματιστές βούλες αξιοθέατα πόλεων. Ο γαλλικός οίκος «χρωμάτισε» το Άγαλμα της Ελευθερίας, την Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου, τον Πύργο του Eiffel, την Αψίδα του Θριάμβου, το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας με τις διάσημες βούλες, μετατρέποντας τα ιστορικά σημεία σε ένα χρωματιστό σύμπαν.

Αξίζει να αναφερθεί ότι η καμπάνια δημιουργήθηκε με τη χρήση των φακών Landmarker Lenses της Snap. Οι χρήστες του Snapchat σε πολλές παγκόσμιες πρωτεύουσες μπορούν να ανοίξουν την εφαρμογή, να μεταβούν στη σελίδα της Louis Vuitton και να επιλέξουν το αξιοθέατο μπροστά τους για να δουν τις λευκές, κόκκινες, κίτρινες, μπλε, πράσινες κουκίδες της Kusama να ξεπηδούν στην οθόνη.

Όπως δήλωσε ο Pierre Castillon, διευθυντής ψηφιακών μέσων της Louis Vuitton, η συνεργασία με τη Snap επιτρέπει να «επεκτείνει τη δημιουργικότητά μας μέσω μιας νέας τεχνολογικής παιδικής χαράς, όπως ακριβώς κάναμε και φυσικά στα καταστήματά μας».

Πριν περίπου δέκα μέρες, η Louis Vuitton για να γιορτάσει την ιστορική συνεργασία -που επανέρχεται μετά από δέκα χρόνια- έφερε τα έργα της Yayoi Kusama στην υψηλή μόδα αλλά και στο κτίριό της. Στο Art Déco κτιρίου, που κατασκευάστηκε από τον Georges Vuitton το 1912, υπάρχουν διάσπαρτες οι χρωματιστές βούλες της Kusama, οι οποίες φαίνεται να βρίσκονται σε κίνηση και να χορεύουν. Στα αριστερά, ένα γιγάντιο γλυπτό της Γιαπωνέζας καλλιτέχνιδας αγκαλιάζει το κτίριο, ενώ τα μεταλλικά μπαλόνια που αιωρούνται, διακοσμούν τις βιτρίνες.

Η φετινή συνεργασία της Louis Vuitton με την Yayoi Kusama σηματοδοτεί τη δεύτερη φορά που ο οίκος μόδας συνεργάζεται με την 93χρονη, πλέον , καλλιτέχνιδα μετά την πρώτη τους συνεργασία το 2012, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Marc Jacobs, η οποία παρουσίασε τις χαρακτηριστικές κουκκίδες της καλλιτέχνιδας πάνω σε σιλουέτες τσαντών LV, όπως οι Keepall, Neverfull, Papillion και Speedy.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.