Καθώς η παγκόσμια μάρκα υποδημάτων και lifestyle ECCO γιορτάζει την 60ή επέτειό της, κοιτάζει προς το μέλλον, μπαίνοντας σε μια νέα εποχή με ένα νέο δημιουργικό όραμα.
Δεν πρόκειται για επανεκκίνηση, αλλά για ανανέωση. Η ανανεωμένη, αναζωογονημένη νέα εμφάνιση της ECCO γιορτάζει την κουλτούρα που ήταν πάντα στον πυρήνα της μάρκας, ερμηνεύοντάς την με τόλμη και ενισχύοντάς την, για τον σύγχρονο κόσμο.
Καινοτομία, υπευθυνότητα, μια προσέγγιση με επίκεντρο τον άνθρωπο, δημοκρατικός δανέζικος σχεδιασμός για τους πολλούς και όχι για τους λίγους- αυτές είναι οι ακλόνητες αξίες που βρίσκονται στην καρδιά της ECCO τα τελευταία εξήντα χρόνια - και τα επόμενα. Ο στόχος είναι, και ήταν πάντα, η ECCO να σας βοηθήσει να ζήσετε καλά. Να ζείτε καλύτερα. Να ζείτε καλύτερα.
Στο πλαίσιο του νέου κεφαλαίου, η ECCO είναι στην ευχάριστη θέση να συνεργαστεί με τον δημιουργικό της συνεργάτη, την καταξιωμένη σχεδιάστρια Natacha Ramsay-Levi. Έχοντας ξεκινήσει τη συνεργασία της με την ECCO ως μέλος της πρώτης ομάδας σχεδιαστών της At.Kollektive - το πρόγραμμα συνεργασίας μεταξύ σχεδιαστών - η Ramsay-Levi δίνει τώρα τη δυναμική σχεδιαστική της προοπτική στη νέα της συλλογή NRL. Η πρώτη συλλογή περιλαμβάνει 15 στυλ, μεταξύ των οποίων ένα μονόχρωμο παπούτσι με τακούνι, παπούτσια Biom trail που επαναπροσδιορίστηκαν ως χρωματιστές γόβες, μπότες για περπάτημα παντού και πολλά άλλα. Μια οργανική έκφραση της συνέργειας μεταξύ της άποψης της Ramsay-Levi και της ECCO, μεταξύ τέχνης και τεχνολογίας, η συλλογή θα κυκλοφορήσει στα καταστήματα τον Οκτώβριο.
«Υπάρχει μια ήρεμη αυτοπεποίθηση στην ECCO, την οποία λατρεύω. Ξέρουν ποιοι είναι, τι κάνουν και ελέγχουν τον τρόπο που το κάνουν. Και επειδή έχουν αυτή την εμπιστοσύνη, την επίγνωση και τη γνώση, μπορούν να πάρουν ρίσκα. Υπάρχει κάτι πολύ ιδιαίτερο, σούπερ αυθεντικό, σούπερ αληθινό στην ECCO, είμαι πολύ εντυπωσιασμένη από τον τρόπο με τον οποίο γίνονται τα πάντα - από τις τεχνικές καινοτομίες μέχρι την κουλτούρα» - Natacha Ramsay-Levi
Οι άνθρωποι έχουν κεντρικό ρόλο στο πώς και γιατί λειτουργεί η ECCO. Και έτσι, τώρα μπαίνουμε στην εποχή της σύγχρονης οικογένειας. Η ECCO ιδρύθηκε από μια ομάδα συζύγων πριν από 60 χρόνια, και σήμερα εξακολουθεί να ανήκει και να διοικείται από την ίδια οικογένεια, η οποία επίσης σχεδιάζει και κατασκευάζει παπούτσια για όλους στην οικογένεια - όπως κι αν μοιάζει η δική σας - και για τις πολυάσχολες, ακατάστατες, τέλεια ατελείς ζωές τους. Μια νέα καμπάνια γιορτάζει την έννοια της σύγχρονης οικογένειας, αναγνωρίζοντας πώς η έννοια της οικογένειας έχει εξελιχθεί τα τελευταία 60 χρόνια. Στην πρώτη καμπάνια της ECCO για τη νέα εποχή, "What Makes A Family", πρωταγωνιστούν τρεις οικογένειες που απαθανάτισε ο φωτογράφος Sean Thomas: ο επαγγελματίας αναβάτης και κασκαντέρ Travis Pastrana και η σύζυγός του, η επαγγελματίας skateboarder Lyn-Z Pastrana με τις κόρες τους, το ιαπωνικό μοντέλο και ηθοποιός Kiko Mizuhara, με την αδελφή της Ashley Yuka και η αγγλίδα τραγουδίστρια και παραγωγός PinkPantheress με την παιδική της κολλητή φίλη Bleona.
Παράλληλα με τη νέα καμπάνια, η ECCO επαναφέρει 16 καταστήματα-ναυαρχίδες. Δίνοντας και πάλι έμφαση στην αξία "πρώτα ο άνθρωπος", τα καταστήματα αυτά έχουν σχεδιαστεί με στόχο να βοηθήσουν να έρθει κοντά η τοπική κοινότητα της μάρκας. Ταυτόχρονα, η ECCO ανοίγει μια νέα μπουτίκ στο SoHo της Νέας Υόρκης που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με το αρχιτεκτονικό γραφείο Stimuli και εγκαινιάζει μια νέα ιστοσελίδα που είναι πιο εύχρηστη, mobile-first και πιο διαισθητική.
«Πριν από 60 χρόνια, το ταξίδι μας ξεκίνησε με ένα όνειρο να φτιάξουμε πρωτότυπο σχεδιασμό για την καθημερινή ζωή. Ο νούμερο ένα στόχος σήμερα είναι να κάνουμε την ECCO ακόμη πιο ισχυρή. Θα συνεχίσουμε να προωθούμε το πνεύμα και τα προϊόντα και να ανανεώνουμε τη μάρκα, και όλα αυτά χωρίς να τρομάξουμε κανέναν, αλλά απλά προσθέτοντας περισσότερα. Το κλειδί σε ό,τι κάνουμε είναι να μην κάνουμε κάτι επειδή το έκαναν ή δεν το έκαναν άλλοι. Δεν με ενδιαφέρει αυτό. Νομίζω και ελπίζω ότι όταν δείξουμε την ECCO στον κόσμο οι άνθρωποι θα συσχετιστούν μαζί της"»- Πάνος Μυταρός, Διευθύνων Σύμβουλος
Το επόμενο κεφάλαιο της ECCO ξεκινάει στις 12 Οκτωβρίου 2023 και θα παρουσιαστεί στη Frieze του Λονδίνου.
Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.