ΣΤΙΛ FASHION NEWS

HUGO BLUE, η νέα σειρά με έμφαση στο denim και την αυτοέκφραση, συνδέεται με την νεανική κουλτούρα στο launch event του Βερολίνου


JTeam

21 Μαρτίου 2024

HUGO BLUE, η νέα σειρά με έμφαση στο denim και την αυτοέκφραση, συνδέεται με την νεανική κουλτούρα στο launch event του Βερολίνου
Σε μία αξέχαστη εκδήλωση με έντονη δημιουργικότητα, η HUGO έφερε το στυλ και το πνεύμα της νέας της σειράς, με επίκεντρο το denim, στο Βερολίνο

Περίπου 1.000 καλεσμένοι είχαν τη δυνατότητα να ανακαλύψουν την πρώτη συλλογή, μπαίνοντας στον κόσμο της HUGO BLUE με μία εντυπωσιακή εμπειρία που συνδύασε μοναδικά product installations με τον κόσμο της ψυχαγωγίας και του gaming.

Κατά την άφιξή τους στο χώρο της εκδήλωσης, στο Wilhelm Hallen, οι επισκέπτες περνούσαν σε ένα μπλε "τούνελ" που τους μετέφερε στον κόσμο της HUGO BLUE. Το λογότυπο και η χρωματική παλέτα σε διάφορες αποχρώσεις του μπλε, ενίσχυαν την αβίαστη διάθεση της νέας σειράς του brand, που περιλαμβάνει ανδρικά, γυναικεία και gender-neutral κομμάτια. Η συλλογή επικεντρώνεται στα denim essentials και σε μια ποικιλία από streetwear κομμάτια, όπως graphic t-shirts και hoodies, μπλούζες, σορτς, παντελόνια και πανωφόρια. Κύρια looks παρουσιάζονταν με ένα μοναδικό και απροσδόκητο τρόπο σε τρεις ξεχωριστές "ντουλάπες" - η καθεμία με διαφορετική θεματική διακόσμηση που περιλάμβανε από παιχνιδιάρικα φουσκωτά μέχρι wall-to-wall denim και μαγευτικά LED πάνελ – λειτουργώντας παράλληλα ως τέλειο spot για φωτογραφίες.

Στην εκδήλωση υπήρξε και μια ζώνη εξατομίκευσης, όπου local καλλιτέχνες όπως η Rafaella Braga και ο Max Teutsch, προσέθεταν εξατομικευμένες πινελιές στα HUGO BLUE κομμάτια των καλεσμένων. Κάθε επισκέπτης έλαβε μια HUGO BLUE denim tote, ενώ πριν από την εκδήλωση, επιλεγμένοι VIP καλεσμένοι έλαβαν ένα denim jacket με σιδεροκόλλητη κονκάρδα λουλουδιών με ενσωματωμένο τσιπ NFC, το οποίο συνδεόταν με μια συναρπαστική HUGO BLUE εμπειρία στο Snapchat.

Η εκδήλωση σηματοδότησε επίσης την αποκάλυψη του PLANET HUGO, ενός οικοσυστήματος μοναδικών, interconnected εμπειριών στο Roblox, μια κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας και διασύνδεσης. Τα δύο πρώτα 3D περιβάλλοντα του PLANET HUGO, το HUGO HANGOUT και το HUGO FASHION MATCH, έκαναν το ντεμπούτο τους στην εκδήλωση, σε μια ζώνη gaming με πολλές οθόνες που προέβαλαν πολλούς immersive χώρους ταυτόχρονα.

Jenny.Gr

"Απευθυνόμενη στο Gen-Z κοινό, η HUGO αξιοποίησε την εκδήλωση ως την τέλεια ευκαιρία για να θέσει το gaming και το Metaverse ως κύριες πολιτισμικές περιοχές. Με το PLANET HUGO, το brand αξιοποιεί το gamification, τις social στιγμές, την αυτοέκφραση και την αυτοεξερεύνηση: ολες βασικές πτυχές του DNA της HUGO και αξίες που αγαπήθηκαν από την κοινότητα του Roblox, η οποία έχει αυξανόμενο ενδιαφέρον το στυλ. Το HUGO FASHION MATCH είναι μια social styling εμπειρία που αποτελεί μια απίστευτη ευκαιρία για να στραφεί η προσοχή στη HUGO BLUE που επικεντρώνεται στο denim και να φέρει τους ανθρώπους κοντά μέσω της συν-δημιουργίας, επιτρέποντάς τους να δημιουργήσουν νέες, ουσιαστικές φιλίες", δήλωσε η Nadia Kokni, SVP of Global Marketing and Brand Communications της HUGO BOSS.

Επιστρέφοντας στον φυσικό κόσμο της εκδήλωσης στο Βερολίνο, η εμφάνιση του Αμερικανού ράπερ και υποψήφιου για Grammy Swae Lee, έδωσε τον τόνο της βραδιάς. Δύο από τους πρωταγωνιστές της πρώτης HUGO BLUE καμπάνιας, ο Γερμανός ράπερ Reezy και η Βρετανίδα ηθοποιός Jasmine Jobson ήταν επίσης παρόντες, όπως και ο Γερμανός DJ και παραγωγός Adam Port από την Keinemusik, ο οποίος έπαιξε μουσική κατά τη διάρκεια της βραδιάς. Συνδεόμενη με την social γενιά των changemakers που βλέπει το ντύσιμο ως έκφραση της ατομικότητάς της, η HUGO μοιράστηκε όλα τα happenings από την εκδήλωση με το κοινό της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο επίκεντρο βρέθηκε η μοναδική HUGO BLUE εμπειρία, η οποία γεφυρώνει τον εικονικό και τον φυσικό κόσμο συνδυάζοντας την κουλτούρα του gaming με το στυλ, την μουσική και την τέχνη. Ενισχύοντας την προβολή της εκδήλωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, influencers όπως οι Jordyn Jones, Perris Howard, Alani Figueroa, Eelyse, Marvin Appiah Korang, Luca Lorenz, Scarfaxce και Kay McPhee παρευρέθηκαν στο event για να απαθανατίσουν περιεχόμενο στο Instagram, το TikTok και το Snapchat. Επιπλέον, εξέχοντες gamers όπως οι Clix και Chad Epps μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους από τη βραδιά με το κοινό τους στο TikTok, επισημαίνοντας την κίνηση της HUGO να δραστηριοποιηθεί στο Roblox.

Ο χώρος διέθετε μία περιοχή με πολυκάμερα 180 μοιρών και ένα backdrop για φωτογραφίες. Το live περιεχόμενο που καταγράφηκε κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης προβαλλόταν σε έναν κεντρικό πύργο, ο οποίος ενσωματώθηκε άψογα με το DJ booth. Παρουσιάσεις προϊόντων, οπτικό υλικό από την παγκόσμια καμπάνια του brand, eagle-eye λήψεις από τον χώρο εξατομίκευσης και πλάνα από το χώρο του Roblox gaming προβάλλονταν σε ένα mix από οθόνες τηλεόρασης και LED πάνελ.

Για να δημιουργηθεί περαιτέρω ενθουσιασμός για τη νέα σειρά του brand και την έναρξη της παγκόσμιας καμπάνιας Summer 2024 της HUGO, εντυπωσιακά displays τοποθετήθηκαν στη Νέα Υόρκη και το Βερολίνο - οι οποίες αύξησαν την αναγνωρισιμότητα και ενθάρρυναν τους fans να ανακαλύψουν την πρώτη συλλογή της HUGO BLUE στα κοντινά καταστήματα.

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.

TAGS