ΣΤΙΛ RUNWAYS

Diesel F/W 2022: UFOS, φουσκωτές κούκλες και πολύ, πολύ denim στην πασαρέλα


Μάρθα Κουμπάνη

24 Φεβρουαρίου 2022

Diesel F/W 2022: UFOS, φουσκωτές κούκλες και πολύ, πολύ denim στην πασαρέλα
Είναι ξεκάθαρο ότι ο Martens, από τότε που ανέλαβε τα ηνία στα τέλη του 2020, θέλει να επαναφέρει την Diesel στο βάθρο όπου βρισκόταν το 2000.

Το ότι η επιστροφή της Diesel στην πασαρέλα και το πρώτο φυσικό show του Glenn Martens ως creative director του brand θα ερχόταν με ένα μεγάλο μπαμ ήταν δεδομένο. Τα σημάδια ήταν όλα εκεί. Αναρωτιόμαστε τι να σκέφτηκαν άραγε οι καλεσμένοι στο show όταν αντί για μια τυπική πρόσκληση έλαβαν βρώσιμα εσώρουχα καραμέλες, την ώρα που οι θαυμαστές του brand έβλεπαν παντού το λογότυπο της εταιρίας να εμφανίζεται σε διαφορετικές τοποθεσίες με την μορφή U.F.O;

Σίγουρα πάντως δεν ήταν προετοιμασμένοι για αυτό που θα συναντούσαν φτάνοντας στο χώρο του show. Mια σειρά από γιγάντιες φουσκωτές κούκλες καταλάμβαναν το μεγαλύτερο μέρος του χώρου, τοποθετημένες σε προκλητικές πόζες στο κόκκινο χαλί, με τα μοντέλα να περνούν δίπλα ή κάτω από τα πόδια τους. Λίγο νωρίτερα ο ίδιος ο Martens υποσχόταν «ειρωνεία, ειρωνεία και ειρωνεία»!.

Είναι ξεκάθαρο ότι ο Martens, από τότε που ανέλαβε τα ηνία στα τέλη του 2020, θέλει να επαναφέρει την Diesel στο βάθρο όπου βρισκόταν το 2000.

To brand είναι συνώνυμο του denim και ο Μartens το αξιοποίησε στο έπακρο, παρουσιάζοντας το σε όλες τις μορφές του. Η συλλογή είχε αναφορές τόσο στα στρατιωτικά και αθλητικά ενδύματα, καθώς και pop πινελιές που θύμησεαν τις μέρες δόξας του MTV.

Η γυναίκα Diesel έδειχνε άγρια ​​καθώς περπατούσε φορώντας χαμηοκάβαλο τζιν παντελόνι της, second skin tops και ασύμμετρες σιλουέτες. Οι ζώνες είχαν κεντρικό ρόλο στην συλλογή. Άλλοτε αναλάμβαναν ρόλο mini φούστας, άλλοτε γίνονταν οι ίδιες top και άλλοτε κρέμονταν μέσα από jackets και πουκάμισα.

Από τα looks που ξεχώριζαν, μια σειρά από metallic μίνι φορέματα και co-ords, τα οποία αποκάλυπταν τα βαμμένα στην ίδια μεταλλιζέ απόχρωση κορμιά και πρόσωπα των μοντέλω. Ο Martens, πειραματίστηκε με τα υφάσματα, τα layers, τα φερμουάρ, αλλά και τo trompe l’oeil εφέ, κάνοντας ακόμα πιο ενδιαφέρον το τελικό αποτέλεσμα.

«Πρόκειται για μια μάρκα που παίζει με πολλά διαφορετικά αποτελέσματα, προφανώς είμαστε παγκόσμιοι, μιλάμε με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά επίσης δεν έχει νόημα να μπούμε στο ημερολόγιο της εβδομάδας μόδας χωρίς να δημιουργήσουμε λίγο δράμα», είπε o σχεδιαστής.

Τέλος, θέλησε να αναδείξει τη δέσμευση του brand για βιωσιμότητα. Για παράδειγμα, εισήγαγε το Rehab Denim - όπως ονόμασε το αποτέλεσμα των denim leftovers αναμεμειγμένων με νέα υφάσματα - και ανέπτυξε πολλά ανακυκλωμένα υφάσματα σε όλη την collection.

Δείτα τα looks στην gallery που ακολουθεί:

Ακολουθήστε το jenny.gr στο google news και μάθετε τα πάντα γύρω από τις τάσεις της μόδας, τα τέλεια outfits και τα πιο hot fashion news.